Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów.
Siłą nowego spotu jest jego sama idea. Prawdopodobnie pierwszy raz możemy zobaczyć w polskiej reklamie jak „widzi” nas słońce.
- Świadomość szkodliwości promieniowania UV jest dość powszechna, szczególnie jeśli chodzi o jego negatywny wpływ na skórę. Bierze się stąd niezwykła popularność kosmetyków z filtrami UV, używanych masowo podczas słonecznych dni. Aby lepiej dotrzeć do wyobraźni odbiorców w perswazji naszej reklamy użyliśmy tego znanego, dermatologicznego wątku – podkreśla Krzysztof Iwiński, Senior Art Director w Walk Creative.
Co warto podkreślić, efekt UV nie został uzyskany w postprodukcji, ale dzięki wykorzystaniu podczas zdjęć unikatowej kamery UV, pokazującej gdzie nie dociera promieniowanie ultrafioletowe. Plan poprzedziły nie tylko próby kamerowe, ale przede wszystkim dotyczące najlepszego doboru aktorki pod względem karnacji i walorów jej skóry. Zdjęcia UV wymagają bowiem nieszablonowego podejścia do castingu oraz przygotowania nieco odmiennego zaplecza technicznego. Tej wyjątkowej reżyserii podjął się Tomasz Goldbaum – Właziński a za zdjęcia odpowiada Jacek Podgórski. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.
- To niezwykła przyjemność produkować materiał odbiegający od standardowych kopii reklamowych, a przy tym korzystać z niestandardowego sprzętu na planie – komentuje Paulina Mergner, CEO SZUT SZUT STUDIO. Wspólnie z Walk Creative wybraliśmy najlepsze rozwiązania techniczne, aby uzyskać jak najciekawszy efekt – dodaje Mergner.
Kampania jest emitowana w telewizji oraz Internecie. Zostanie także wsparta działaniami w kanałach social media.
Źródło: Walk PR