logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Webtalk. DJ Noz w kampanii „Inspired by Kia”

  PR 11.10.2022, przeczytano 491 razy
ilustracja

Movement That Inspires to brand message Kia, którą marka chciała jednocześnie utrwalić w pamięci obecnych już odbiorców, jak i dotrzeć do nowej grupy docelowej. Za stworzenie koncepcji i realizację najnowszej kampanii odpowiada agencja WebTalk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-webtalk.-dj-noz-w-kampanii-_inspired-by-kia_,397568,artykul.html

Marka Kia w ubiegłym roku przeszła rebranding i nieustająco poszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych. W duchu promowania nowego wizerunku Kia Polska, postanowiła zwrócić się w stronę tzw. modern individuals, osób otwartych na zmiany, kreatywnych, z optymistycznym podejściem do życia.

- Zawsze sięgamy po więcej, poszukujemy innowacji na rynku, ale także rozwiązań dopasowanych do oczekiwań naszych klientów. Zależało nam na stworzeniu projektu, w który będziemy mogli zaangażować twórców i influencerów, którzy przez własne doświadczenia z elektrycznymi modelami marki Kia, przybliżą je swoim odbiorcom. Chcieliśmy także, aby nasi partnerzy nie tylko zrozumieli założenia, ale przez obcowanie z samochodem, wręcz poczuli nasze hasło „Movement That Inspires” – mówi Grzegorz Leśniczek, Marketing Manager w Kia Polska.

Kampania “Inspired by Kia” bazuje na trzech głównych filarach. Pierwszym jest współpraca z influencerami, patronami akcji. Łącznie zaangażowano czterech twórców, ujawnianych pojedynczo z początkiem każdego miesiąca akcji. Do tej pory ogłoszona została promotorka zdrowego trybu życia i instruktorka Zumby, Izabela Kin (22,3 tys. obserwujących), z początkiem października dołączył do niej DJ Noz (11,4 tys. obserwujących). Drugim filarem są publikowane na kanałach marki (YT, FB) spoty promocyjne, których głównymi bohaterami są patroni mówiący o tym, co ich inspiruje teraz, jak i co inspirowało w dążeniu do celu. Trzecim, kluczowym elementem są konkursy publikowane na ich profilach.

Co miesiąc u innego twórcy wybrani zostają zwycięzcy,  zarówno konkursu głównego dostępnego na stronie Kia, jak i uczestnicy mini konkursu indywidualnego u każdego patrona. Już po pierwszej odsłonie konkursu widoczne są efekty dużego zaangażowania fanów. Zadanie konkursowe mimo, że wymagało czasu i myślenia koncepcyjnego, było tak bliskie odbiorcom, którzy mogli się utożsamiać z hasłem marki, że już po pierwszym etapie na stronie Inspired by Kia znaleźć można blisko 100 zgłoszeń.

- Każdy wybrany twórca jest mocno osadzony i rozpoznawalny w swojej niszy, to osoby, które na co dzień inspirują i motywują do działania swoich odbiorców, silnie z nimi związanych. Dokładnie na tym poziomie wiarygodności i zaangażowania zależało nam przy doborze patronów zgodnie z brand message Kia “Movement that inspires”. Wieloletnia współpraca z klientem zapewniła nam skuteczne odczytywanie i realizowanie potrzeb marki zarówno przed, jak i po rebrandingu. - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii, rekomendację odpowiednich twórców odzwierciedlających niszową kreatywność, realizację i koordynację kampanii i konkursu oraz komunikację “Inspired by Kia” w social media marki odpowiada agencja WebTalk. Kampania potrwa do końca roku kalendarzowego. Za produkcję spotów wideo odpowiada studio kreatywne Las Rąk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację...
Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
Agencja Beeffective przechodzi rebranding
Beeffective - Digital Marketing Agency z Trójmiasta przechodzi rebranding, który jest wynikiem dynamicznych zmian na rynku. Po 8 latach działalności agencja pokazuje swoje żądło i prezentuje odświeżoną wersję brandingu. Zmiany obejmują logo, KV, wyrazisty ton komunikacji, nową stronę www oraz inny sposób prezentowania swoich usług.
Biznesowe drukarki atramentowe Epson Workforce AM-C nagrodzone w rankingu Datamaster Lab
Rodzina WorkForce AM-C zdobyła pięć gwiazdek DataMaster Lab za produktywność i wkład w zrównoważony rozwój
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764