logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Webtalk. DJ Noz w kampanii „Inspired by Kia”

  PR 11.10.2022, przeczytano 552 razy
ilustracja

Movement That Inspires to brand message Kia, którą marka chciała jednocześnie utrwalić w pamięci obecnych już odbiorców, jak i dotrzeć do nowej grupy docelowej. Za stworzenie koncepcji i realizację najnowszej kampanii odpowiada agencja WebTalk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-webtalk.-dj-noz-w-kampanii-_inspired-by-kia_,397568,artykul.html

Marka Kia w ubiegłym roku przeszła rebranding i nieustająco poszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych. W duchu promowania nowego wizerunku Kia Polska, postanowiła zwrócić się w stronę tzw. modern individuals, osób otwartych na zmiany, kreatywnych, z optymistycznym podejściem do życia.

- Zawsze sięgamy po więcej, poszukujemy innowacji na rynku, ale także rozwiązań dopasowanych do oczekiwań naszych klientów. Zależało nam na stworzeniu projektu, w który będziemy mogli zaangażować twórców i influencerów, którzy przez własne doświadczenia z elektrycznymi modelami marki Kia, przybliżą je swoim odbiorcom. Chcieliśmy także, aby nasi partnerzy nie tylko zrozumieli założenia, ale przez obcowanie z samochodem, wręcz poczuli nasze hasło „Movement That Inspires” – mówi Grzegorz Leśniczek, Marketing Manager w Kia Polska.

Kampania “Inspired by Kia” bazuje na trzech głównych filarach. Pierwszym jest współpraca z influencerami, patronami akcji. Łącznie zaangażowano czterech twórców, ujawnianych pojedynczo z początkiem każdego miesiąca akcji. Do tej pory ogłoszona została promotorka zdrowego trybu życia i instruktorka Zumby, Izabela Kin (22,3 tys. obserwujących), z początkiem października dołączył do niej DJ Noz (11,4 tys. obserwujących). Drugim filarem są publikowane na kanałach marki (YT, FB) spoty promocyjne, których głównymi bohaterami są patroni mówiący o tym, co ich inspiruje teraz, jak i co inspirowało w dążeniu do celu. Trzecim, kluczowym elementem są konkursy publikowane na ich profilach.

Co miesiąc u innego twórcy wybrani zostają zwycięzcy,  zarówno konkursu głównego dostępnego na stronie Kia, jak i uczestnicy mini konkursu indywidualnego u każdego patrona. Już po pierwszej odsłonie konkursu widoczne są efekty dużego zaangażowania fanów. Zadanie konkursowe mimo, że wymagało czasu i myślenia koncepcyjnego, było tak bliskie odbiorcom, którzy mogli się utożsamiać z hasłem marki, że już po pierwszym etapie na stronie Inspired by Kia znaleźć można blisko 100 zgłoszeń.

- Każdy wybrany twórca jest mocno osadzony i rozpoznawalny w swojej niszy, to osoby, które na co dzień inspirują i motywują do działania swoich odbiorców, silnie z nimi związanych. Dokładnie na tym poziomie wiarygodności i zaangażowania zależało nam przy doborze patronów zgodnie z brand message Kia “Movement that inspires”. Wieloletnia współpraca z klientem zapewniła nam skuteczne odczytywanie i realizowanie potrzeb marki zarówno przed, jak i po rebrandingu. - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii, rekomendację odpowiednich twórców odzwierciedlających niszową kreatywność, realizację i koordynację kampanii i konkursu oraz komunikację “Inspired by Kia” w social media marki odpowiada agencja WebTalk. Kampania potrwa do końca roku kalendarzowego. Za produkcję spotów wideo odpowiada studio kreatywne Las Rąk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764