logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Isobar Polska z kampanią – Podejmij Wyzwanie „21 dni z Acuvue”

  PR 28.09.2021, przeczytano 614 razy
ilustracja

Wystartowała performance’owa kampania marki ACUVUE (Johnson & Johnson). Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z ACUVUE” w aplikacji Twoje ACUVUE. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-isobar-polska-z-kampania-%E2%80%93-podejmij-wyzwanie-_21-dni-z-acuvue_,393159,artykul.html

Powszechne bariery potencjalnych użytkownik soczewek kontaktowych wiążą się najczęściej z obawami przed zakładaniem i zdejmowaniem soczewek, ich codzienną pielęgnacją czy obawami przed podrażnieniem oka.

W odpowiedzi na te obawy, marka ACUVUE rzuca potencjalnym użytkownikom 21 dniowe wyzwanie w aplikacji Twoje ACUVUE. Idea wyzwania została zaczerpnięta z kampanii „21 Day Challenge”, która miała już swoją odsłonę w UK.

Zasady samego wyzwania są proste, wystarczy pobrać aplikację, umówić się na wizytę u optometrysty i odebrać próbne soczewki kontaktowe gratis, a następnie korzystać z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnianych w ciągu 21 dni. Za każdy przeczytany materiał użytkownik otrzymuje punkty w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji. W ramach wyzwania użytkownik dostaje 10 wiadomości typu „push” w aplikacji, które są rozłożona w czasie 21 dni.

Kampania prowadzona jest w modelu Programmatic VOD, Programmatic, Universal App Campaign, Programmatic Display i ma swoją odsłonę na YouTube, Facebooku i Instagramie.

Za całokształt działań strategicznych i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, zakupem mediów zajął się dom mediowy - Universal McCann, agencją odpowiedzialną za obsługę aplikacji mobilnej Twoje ACUVUE jest - ADHD Interactive.

Źródło: Isobar Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764