logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Media Choice dla Muzeum Narodowego w Warszawie

  PR 02.09.2020, przeczytano 1029 razy
ilustracjastrzałka

Muzeum Narodowe w Warszawie podjęło współpracę z domem mediowym Media Choice. Działania reklamowe rozpoczęła kampania promująca nową wystawę, która upamiętnia stulecie Bitwy Warszawskiej. „Fotorelacje. Wojna 1920” to fotograficzne świadectwa wojny polsko-bolszewickiej. Umowa obejmuje przygotowanie strategii oraz planowanie i zakup mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-media-choice-dla-muzeum-narodowego-w-warszawie,388281,artykul.html

Nowy klient Media Choice to jedna z największych i najważniejszych instytucji kultury, odgrywająca kluczową rolę w kultywowaniu historii Polski. Współpracę nawiązano w ramach działań New Business.

Wielkie obchody rocznicowe

Wystawa wpisuje się w cykl projektów wieloletniego programu „Niepodległa” (2017-2020), w ramach którego organizowanych jest szereg wydarzeń kulturalnych, artystycznych i edukacyjnych. Każde z nich wspiera obchody okrągłej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Na wystawie zaprezentowano zdjęcia wojennej codzienności, wykonane zarówno przez profesjonalnych fotografów, jak i amatorów – obraz pamięci jednego z najtrudniejszych momentów historycznych w perspektywie wojskowych oraz cywilów. Elementem scenariusza ekspozycji „Fotorelacje. Wojna 1920” są także relacje filmowe w postaci krótkich narracji oraz dłuższych dokumentów. Wystawę wspiera cykl wydarzeń towarzyszących, zaplanowanych od początku do końca jej trwania (14.08. – 15.11.2020).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Szeroki zakres działań promocyjnych

Nowy projekt Media Choice obejmuje implementację, obsługę oraz optymalizację działań wizerunkowo-sprzedażowych w obszarze digital. To m.in. działania reklamowe na portalach tematycznych, w mediach społecznościowych oraz promocja spotów wideo. Na potrzeby kampanii przygotowano dedykowane materiały edukacyjne, spoty wideo oraz kreacje graficzne. Poza działaniami w obszarze digital, wykorzystywane są także inne narzędzia – w trakcie trwania wystawy stale prowadzona jest kampania outdoor, działania media relations oraz promocja w mediach własnych Muzeum. Ze strony agencji wszelkie prace koordynuje zespół, na czele którego stoi Katarzyna Augustyniak, SEM & Paid Social Specialist.

Podjęcie współpracy z kluczową instytucją kultury, posiadającą najwybitniejsze dzieła polskich artystów, jest dla nas powodem do dumy. Tym bardziej, że to wynik zapytania ofertowego. Cieszymy się, że Muzeum Narodowe w Warszawie obdarzyło nas zaufaniem i mamy nadzieję, że to początek długofalowych działań – mówi Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w Media Choice.

Źródło: Media Choice

www.mediachoice.pl

Dodatkowe informacje:

Media Choice – dom mediowy zajmujący się strategicznym planowaniem, kreacją oraz kompleksową obsługą projektów reklamowych, zarówno online, jak i offline. Zespół doświadczonych specjalistów, który na co dzień realizuje efektywnościowe i wizerunkowe kampanie w zakresie reklamy online. W swoich działaniach wyróżnia się optymalnym łączeniem komunikacji w kanałach digital jak również planowania i zakupu mediów tradycyjnych. Od lat specjalizuje się w kampaniach dla branży gastronomicznej, FMCG, deweloperskiej, ogrodniczej oraz beauty. Firma posiada status Partnera Premium Google, świadczący o najwyższej jakości, skuteczności i bezpieczeństwie prowadzonych działań. W ostatnim roku zdobyła prestiżowe wyróżnienia, m.in. w konkursie Golden Arrow w kategorii digital marketing – SEM. W ogólnopolskim badaniu efektywności domów mediowych magazynu Media & Marketing Polska 2019 Media Choice zdobył wysoką punktację w zakresie oceny zadowolenia klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764