logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediacom dla marki Opel w kampanii „Żyj pod prąd”

  PR 06.11.2020, przeczytano 276 razy
ilustracja

MediaCom Warszawa, obsługujący markę Opel od stycznia 2018 roku, zaplanował i zakupił media w niestandardowej proekologicznej kampanii tego brandu z Marcinem Dorocińskim w roli głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediacom-dla-marki-opel-w-kampanii-_zyj-pod-prad_,389080,artykul.html

Działania prowadzone są pod hasłem „Żyj pod prąd”. Osią akcji jest cykl rozmów o ważnych kwestiach dotyczących przyszłości planety (jak i przyszłości motoryzacji), oraz innych ważnych dziedzin naszego życia, z naciskiem na te najbardziej wpływające na zmiany klimatyczne. Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest edukowanie rynku w obszarach związanych ze zmianami klimatycznymi, jak również podkreślenie zaplanowanej przez markę Opel strategicznej „elektryfikacji” całej gamy modelowej tej marki do 2024 roku.

Bezpośrednio w kampanii wspierane są też obecnie debiutujące modele elektryczne Opla - hybrydowy SUV plug-in Grandland X Hybrid i Hybrid4 oraz w pełni elektryczna nowa Corsa – e.

Gospodarzem rozmów z cyklu „Żyj pod prąd” jest popularny aktor Marcin Dorociński, ambasador marki Opel, znany z troski o klimat, środowisko naturalne i zwierzęta. Jego goście zaś to: Piotr „Vienio” Więcławski (raper i współzałożyciel legendarnej grupy Molesta), Piotr Skubała (profesor nauk biologicznych, etyk środowiskowy, ekolog), Marcin Korolec (prezes Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych) i Paulina Górska (eko-aktywistka, eko-blogerka).

obrazek

- Przygotowana przez markę Opel specjalna seria podcastów ma na celu zachęcenie wszystkich do życia bardziej ekologicznie świadomego, a także do korzystania z nowoczesnych, zielonych technologii, dzięki którym każdy może ograniczyć swój ślad węglowy - powiedział Jacek Górski, dyrektor generalny marki Opel w Polsce. - Do końca przyszłego roku Opel będzie miał aż dziewięć zelektryfikowanych pojazdów w najważniejszych segmentach rynku, a cała gama marki zostanie zelektryfikowana do końca 2024 roku – dodał.

obrazek

W czasie czteroodcinkowego cyklu Marcin Dorociński wraz ze swoimi gośćmi zastanawia się, co należy zrobić, żeby uratować świat stojący w obliczu katastrofy klimatycznej i jak się do tego zabrać. Akcji towarzyszy specjalnie przygotowany spot, zachęcający do odsłuchania serii podcastów.

Podcasty można odsłuchać na stronie www.zyjpodprad.pl oraz na platformach internetowych, np. Spotify, YouTube, Soundcloud.

Kampania promująca akcję, podcasty i adres www.zyjpodprad.pl prowadzona jest w kinach, radiu i internecie. Potrwa do połowy listopada. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa. Za przygotowanie spotu odpowiada Papaya Films a serwisu www.zyjpodprad.pl agencja WP Media.

obrazek

Źródło: MediaCom Warszawa

MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764