logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Plej z kolejną realizacją www dla Piątnicy

  PR 17.11.2020, przeczytano 1107 razy
ilustracjastrzałka

CudNatury.Piatnica.pl to nowa strona produktowa OSM Piątnica dedykowana debiutującym na rynku Koktajlom z białkiem serwatkowym. To także kolejna realizacja Plej dla Piątnicy w obszarze budowania stron www. Do tej pory agencja zaprojektowała i wyprodukowała m.in. stronę Piatus.pl czy Sniadanie.Piatnica.com.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-plej-z-kolejna-realizacja-www-dla-piatnicy,389211,artykul.html

Landing page Koktajli z białkiem serwatkowym to znacznie więcej niż strona produktowa. Poza prezentacją i pełną informacją o piątnickiej nowości, to także bogate źródło wiedzy o samym białku serwatkowym, naszym lokalnym superfood, opracowane we współpracy z dietetykiem klinicznym i psychodietetyczką, Sylwią Leszczyńską. Strona jest jednym z elementów kampanii digitalowej promującej Koktajle z białkiem serwatkowym z Piątnicy, która wystartowała pod koniec października.

- Landing page Cud Natury utrzymany jest w stylistyce interaktywnego magazynu. Nagłówek ma na celu przyciągnąć uwagę konsumenta, zakomunikować nowość w portfolio produktów z Piątnicy oraz apetycznie zaprezentować innowacyjny na rynku polskim produkt - koktajl owocowy z dużą zawartością bardzo korzystnego dla ludzkiego organizmu białka serwatkowego. Hasło „Cud natury” nawiązuje do całościowej strategii komunikacji produktu, podobnie jak animowane ciekawostki przyrodnicze. Bazą wiedzy, która wpisuje się w koncepcję magazynu są atrakcyjne krótkie artykuły. Mocy przekazu dodają cytaty ekspertki. Całość utrzymana jest w kojącej zielno-białej tonacji, co podkreśla naturalne pochodzenie produktu – przekonuje Daniel Szostak, PMO director z Plej.

Plej od kilku lat konsekwentnie buduje swoje portfolio o obszarze web developmentu. Agencja od 2018 roku odpowiada za stronę Play.pl (UX, UI i front-end), jest także twórcą strony marki Continental Polska – ContiUHP.pl oraz landing page’y globalnej jesiennej kampanii Energizer na kilkudziesięciu światowych rynkach. Strony tworzone dla OSM Piątnica, którą Plej obsługuje kreatywnie od 2018 roku, to realizacje utworzonego w 2019 roku i stale rozwijanego zespołu PMO, którym zarządza Daniel Szostak.

- To duża satysfakcja, kiedy stali klienci agencji, widząc zrobione przez nas strony, postanawiają powierzyć nam do obsługi także ten obszar. Jak pokazuje przykład Piątnicy, współpraca zwykle przekształca się w działania długoterminowe lub owocuje kolejnymi projektami. Zawsze cieszymy się na tak wysmakowane realizacje – przekonuje Daniel Szostak.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764