logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rebranding „Końca Smyczy” od Studio Brandglow

  PR 08.04.2019, przeczytano 791 razy
ilustracja

"Koniec Smyczy" to profesjonalne szkolenia dla psów. Niezależnie czy Wasz pupil ma reagować na podstawowe komendy czy potrzebujecie "zadaniowca". Wiek Waszego przyjaciela tu też nie gra roli, gdyż pod okiem doskonałego trenera, nabierze ogłady i będzie chętnie wykonywał polecenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-_konca-smyczy_-od-studio-brandglow,382019,artykul.html

Wizerunkowo, rebranding zaczęliśmy od zmiany logo. W sygnecie postawiliśmy na zadowolonego, siedzącego psa. Jego kształt wynika z dwóch liter: "K" - od nazwy oraz "R" - od nazwy gminy, gdzie odbywają się zajęcia - Rokietnica.

ilustracjastrzałka

Opracowując nowy wizerunek dla marki "Koniec Smyczy" w Studio BRANDGLOW, zdecydowaliśmy się na komunikowanie pozytywnych emocji. Pomimo, że sam proces szkolenia często bywa trudny, to końcowym efektem powinna być radość z osiągniętego celu. Ponadto nazwa, którą można interpretować na dwa sposoby: jako psa, który jest właśnie na końcu smyczy oraz braku potrzeby jej stosowania, to właśnie drugie skojarzenie może być bardzo pozytywnie dla obu zaangażowanych stron czyli pupila i jego właściciela.

ilustracjastrzałka

Sygnet - pies, jest w naturalny sposób wykorzystywany w ramach powstałego "key-visuala" jako "brand hero" marki. Obrazuje poszczególne zajęcia, z których może skorzystać każdy w ramach oferty "Końca Smyczy".

ilustracjastrzałka

Key visual bazuje na torze z przeszkodami. Mamy tu elementy obiedience, agility oraz podstawowych komend, które finalne doprowadzają do pozytywnego zmęczenia naszego pupila.

ilustracjastrzałka

Kolejne elementy w ramach wdrażanego rebrandingu obejmują inne kanały komunikacji marki w tym również media cyfrowe (m.in. stronę www).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764