logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Identyfikacja wizualna dla Progresline od Progressivo PSV

  PR 29.07.2016, przeczytano 1708 razy

Progressivo PSV opracowało nową identyfikację wizualną dla lidera zarządzania nieruchomościami – Progresline, należącego do międzynarodowej Grupy City Service. Ponadto, w ramach współpracy zespół Progressivo PSV ujednolicił i odświeżył materiały marketingowe firmy oraz zmodernizował projekt i sposób działania strony internetowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-identyfikacja-wizualna-dla-progresline-od-progressivo-psv,29438,artykul.html

Po stronie Progressivo PSV, za przygotowanie projektów graficznych odpowiada Piotrek Okrasa (Art Director), a za ich implementację Michał Bartczak. Współpracę koordynuje Kinga Okrasa (General Manager).

Współpracujemy z Progresline już od niemal 10 lat. Nowa identyfikacja wizualna ma na celu zmianę odbioru firmy wśród dotychczasowych klientów i wyznaczenie nowych trendów komunikacji w tej branży. Naszym celem było m.in. wyeksponowanie kluczowych wartości, takich jak doświadczenie, profesjonalizm i zaufanie, które są bardzo pożądane na polskim rynku nieruchomości. Ponadto, w tym roku firma obchodzi 15-lecie swojego istnienia
– powiedział dyrektor strategiczny i partner w Progressivo PSV Mateusz Lipski.

Realizowane projekty mają charakter cykliczny. Klient sam zgłosił się do Progressivo PSV i obie strony mają zamiar utrzymać dotychczasową współpracę.

Źródło: Progressivo PSV

Galeria: Identyfikacja wizualna dla Progresline od Progressivo PSV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764