logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera najnowszego Katalogu PIAP 2021

  PR 12.01.2021, przeczytano 467 razy

Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-najnowszego-katalogu-piap-2021,389813,artykul.html

- Katalog PIAP 2021 zawiera kompendium firm posegregowanych wedle kategorii produktów i usług, które oferują firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. W ten sposób łatwo można znaleźć danego producenta/importera upominków reklamowych czy agencję reklamową oraz reprezentanta mediów, czy organizatora targów branżowych (Członka Izby). Gorąco zachęcamy do zapoznania się z publikacją PIAP - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

- Katalog powstał w momencie, w którym Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna kampanię promocyjną na rzecz upominków reklamowych pod hasłem : Odmrażamy upominki reklamowe, w której będziemy promować produkty jako #SuperRzecz-y. Mam nadzieję, że nasze wysiłki, starania i działania przyczynią się do pobudzenia działów marketingu i marketerów, aby uzmysłowić im jak istotne są relacje, a w nich różne „rzeczy” w domyśle upominki reklamowe, produkty i gadżety, które tworzymy i z których korzystamy w ciągu roku. Czasem z pozoru małe rzeczy, które wręczamy czy otrzymujemy, mimo obiektywnie niewielkiego znaczenia przynoszą radość, budują relacje oraz emocje, a także wspomnienia. Zwłaszcza teraz, gdy po okresie separacji wracamy do normalności takie prezenty i rzeczy będą odgrywały większą rolę - mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

  • Katalog PIAP 2021 dostępny jest TUTAJ[PDF]

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764