logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera najnowszego Katalogu PIAP 2021

  PR 12.01.2021, przeczytano 111 razy

Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-najnowszego-katalogu-piap-2021,389813,artykul.html

- Katalog PIAP 2021 zawiera kompendium firm posegregowanych wedle kategorii produktów i usług, które oferują firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. W ten sposób łatwo można znaleźć danego producenta/importera upominków reklamowych czy agencję reklamową oraz reprezentanta mediów, czy organizatora targów branżowych (Członka Izby). Gorąco zachęcamy do zapoznania się z publikacją PIAP - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

- Katalog powstał w momencie, w którym Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna kampanię promocyjną na rzecz upominków reklamowych pod hasłem : Odmrażamy upominki reklamowe, w której będziemy promować produkty jako #SuperRzecz-y. Mam nadzieję, że nasze wysiłki, starania i działania przyczynią się do pobudzenia działów marketingu i marketerów, aby uzmysłowić im jak istotne są relacje, a w nich różne „rzeczy” w domyśle upominki reklamowe, produkty i gadżety, które tworzymy i z których korzystamy w ciągu roku. Czasem z pozoru małe rzeczy, które wręczamy czy otrzymujemy, mimo obiektywnie niewielkiego znaczenia przynoszą radość, budują relacje oraz emocje, a także wspomnienia. Zwłaszcza teraz, gdy po okresie separacji wracamy do normalności takie prezenty i rzeczy będą odgrywały większą rolę - mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

  • Katalog PIAP 2021 dostępny jest TUTAJ[PDF]

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach działań Rady Sektorowej ds. Komptencji Sektora Komunikacji Marketingowej przygotowaliśmy piątą już edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji.
E-commerce & MarTech Partner SalesTube oraz agencja contentowa Labcon (Group One) przygotowały wspólny Raport Social Media z opisem najważniejszych trendów minionych miesięcy i prognozami na 2021 rok. Opracowanie zawiera ponad 50 stron komentarzy ekspertów, statystyki z kampanii na najbardziej liczących się platformach oraz omówienie wyzwań, które obecnie stoją przed...
Przewodnik po fraudach reklamowych IAB Europe
Nowa publikacja przygotowana przez ekspertów IAB Europe ma na celu podniesienie jakości i efektywności działań w ekosystemie reklamy cyfrowej. Guide to Ad Fraud to kompleksowe opracowanie rodziajów oszustw reklamowych oraz zbiór informacji, jak się przed nimi skutecznie bronić.
IAB Europe wydaje przewodnik po Digital Audio
23 listopada miała miejsce premiera nowej publikacji IAB Europe „Buyer’s Guide to Digital Audio” , która ma na celu pomoc marketerom w planowaniu zakupu mediów audio i zarządzaniu możliwościami jakie daje świat reklamy cyfrowej audio.
Premiera e-booka „Youtube #Gamechanger sportu
E-book „YouTube – #GameChanger sportu. Success Story Kanału Sportowego… i nie tylko!” ujrzał światło dzienne. Publikacja powstała z inicjatywy dwóch agencji – marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz digital marketingu Harbingers. E-book pokazuje, jaką ewolucję przeszły branże marketingu i mediów sportowych od momentu, gdy przeniosły swoje działania do social...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764