logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo

  PR 16.01.2021, przeczytano 332 razy
ilustracja

Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-kubica-ambasadorem-marki-alfa-romeo,389859,artykul.html

Nowa strategia marki, w którą wpisują się 5-letnia Przedłużona Gwarancja Maximum Care i powołanie na ambasadora Roberta Kubicy, stanowi mocny argument w zmianie sposobu postrzegania marki w aspekcie szeroko rozumianej niezawodności i jakości. Polskiego kierowcę F1 już od stycznia możemy zobaczyć w kampanii reklamowej Alfa Romeo w telewizji, w Internecie oraz reklamach wielkoformatowych na terenie kraju.

W ostatnich dniach grudnia 2020 r. Alfa Romeo ogłosiła program 5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care na wszystkie modele nowych samochodów marki z limitem przebiegu do 200 tys. km.

Oferta, adresowana zarówno do Klientów biznesowych, jak i indywidualnych, obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne, realizowaną przez FCA Poland przez całe 5 lat.

Źródło: Alfa Romeo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ciekawe ile Orlen musiał zapłacić za tę przyjemność dla RK.

avatar użytkownika
,

2 lata temu Orlen dawał 40 mln za umożliwienie Kubicy startu w Formule 1 w ich barwach.  

,

Myślisz, że teraz więcej niż 40?  

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764