logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo

  PR 16.01.2021, przeczytano 1172 razy
ilustracja

Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-kubica-ambasadorem-marki-alfa-romeo,389859,artykul.html

Nowa strategia marki, w którą wpisują się 5-letnia Przedłużona Gwarancja Maximum Care i powołanie na ambasadora Roberta Kubicy, stanowi mocny argument w zmianie sposobu postrzegania marki w aspekcie szeroko rozumianej niezawodności i jakości. Polskiego kierowcę F1 już od stycznia możemy zobaczyć w kampanii reklamowej Alfa Romeo w telewizji, w Internecie oraz reklamach wielkoformatowych na terenie kraju.

W ostatnich dniach grudnia 2020 r. Alfa Romeo ogłosiła program 5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care na wszystkie modele nowych samochodów marki z limitem przebiegu do 200 tys. km.

Oferta, adresowana zarówno do Klientów biznesowych, jak i indywidualnych, obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne, realizowaną przez FCA Poland przez całe 5 lat.

Źródło: Alfa Romeo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764