logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House wprowadza dynamiczne kreacje Snippet Ads

  PR 08.11.2019, przeczytano 241 razy
ilustracja

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, rozszerzyła ofertę o jeszcze bogatszą gamę rozwiązań marketingowych na wielu globalnych rynkach, które obsługuje na rzecz klientów takich jak Adidas, Sephora, Trivago czy O2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-wprowadza-dynamiczne-kreacje-snippet-ads,384655,artykul.html

Firma, znana z autorskiego mechanizmu zakupu reklam, w 100 proc. opartego o technologię deep learning, uruchomiła nowy produkt – dynamiczne kreacje banerowe Snippet Ads. Zostały one opracowane przez zespoły AI Marketing Lab i Creatives Lab, które w RTB House odpowiadają za rozszerzanie gamy produktów o nowe rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję (AI). Kreacje Snippet Ads powstały z myślą o zwiększeniu efektywności kampanii mających na celu przyciągnięcie nowego ruchu na stronę.

Zgodnie z raportem eMarketer, w 2019 r. kampanie online stanowią aż połowę wszystkich wydatków na reklamę w mediach. Rozwiązanie Snippet Ads, opracowane z uwzględnieniem opinii klientów biorących udział w testach beta, są odpowiedzią na wyzwania, z którymi mierzą się specjaliści ds. marketingu.

- Konsumenci mają coraz większe oczekiwania w kwestii personalizacji oferty i komunikacji. Nie chcą być wrzucani do jednego worka ze wszystkimi. Marketerzy – w tym osoby odpowiedzialne za komunikację marki – muszą więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, jeśli chcą zachęcić klientów do zaangażowania i interakcji. W odpowiedzi na potrzebę precyzyjnej komunikacji stworzyliśmy produkt na światowym poziomie, który jest w stanie znacznie bardziej zaangażować konsumentów z tak wysokimi wymaganiami w tym samym oknie czasowym. Przyszłość marketingu to skuteczna, dynamiczna i spersonalizowana reklama – mówi Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland w RTB House.

Snippet Ads zapewniają wiele korzyści związanych z dynamiczną optymalizacją reklam (dynamic creative optimization, DCO). Przede wszystkim umożliwiają prowadzenie spersonalizowanej komunikacji na dużą skalę. Łącząc treści reklamowe i dane, przyczyniają się do zwiększenia skuteczności i lepszego dotarcia z komunikatem do potencjalnego odbiorcy / klienta. Dostarczane w postaci krótkiego kodu HTML kreacje są dostępne w wielu gotowych konfiguracjach dostosowanych do sektorów poszczególnych klientów. Dzięki możliwości pełnej adaptacji i skutecznym rekomendacjom, w testach A/B zapewniają nawet 3,5 raza wyższą klikalność (CTR) w porównaniu z banerami statycznymi.

Kreacje Snippet Ads są skuteczne również w docieraniu do nowych nabywców. Opracowane przez RTB House algorytmy deep learning sterują mechanizmem personalizacji na podstawie zachowania użytkowników w sieci albo szybkiego badania kontekstu strony (URL) oraz treści w głównej domenie lub poddomenach.

Przed oficjalnym wprowadzeniem produktu do oferty, spółka RTB House testowała reklamy Snippet Ads dla wielu branż, m.in. motoryzacyjnej i modowej, linii lotniczych czy producentów elektroniki użytkowej oraz platform rezerwacji internetowych biur podróży (online travel agency, OTA). Klienci biorący udział w testach beta chcieli skorzystać z innych formatów kreacji niż banery generyczne, które mogą mieć niewielki wpływ na zaangażowanie i interakcję z marką.

Jednym z klientów beta była duża globalna firma motoryzacyjna. Spółka RTB House przeprowadziła testy A/B, aby porównać kreacje Snippet Ads z tradycyjnymi, statycznymi banerami używanymi dotychczas przez klienta. Testy odbyły się w dwóch sekcjach dwóch witryn firmy. Pierwszy test dotyczył kampanii pięciodniowej, drugi – typowej kampanii jednodniowej. Dzięki dobrze zaprojektowanej strategii reklamowej i wysokiej jakości zaproponowanych banerów użytkownicy obu witryn, którzy mieli styczność z kreacjami Snippet Ads, byli bardziej skłonni kliknąć w konkretne oferty, co z kolei prowadziło do lepszych wyników ogólnych. Tym samym wskaźnik klikalności (Click-through Rate, CTR) dla reklam Snippet Ads był niemal 3,5-krotnie lepszy niż CTR dla tradycyjnych statycznych banerów.

Kreacje Snippet Ads mogą być używane przez klientów, którzy mają bezpośrednie umowy z wydawcami, reklamodawcami lub agencjami kupującymi przestrzeń reklamową poprzez platformy DSP i AdServer. Dostarczając nowe rozwiązania wyświetlania reklam, RTB House umożliwia zapewnienie najlepszych możliwych wyników kampanii.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764