logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House wprowadza dynamiczne kreacje Snippet Ads

  PR 08.11.2019, przeczytano 1084 razy
ilustracja

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, rozszerzyła ofertę o jeszcze bogatszą gamę rozwiązań marketingowych na wielu globalnych rynkach, które obsługuje na rzecz klientów takich jak Adidas, Sephora, Trivago czy O2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-wprowadza-dynamiczne-kreacje-snippet-ads,384655,artykul.html

Firma, znana z autorskiego mechanizmu zakupu reklam, w 100 proc. opartego o technologię deep learning, uruchomiła nowy produkt – dynamiczne kreacje banerowe Snippet Ads. Zostały one opracowane przez zespoły AI Marketing Lab i Creatives Lab, które w RTB House odpowiadają za rozszerzanie gamy produktów o nowe rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję (AI). Kreacje Snippet Ads powstały z myślą o zwiększeniu efektywności kampanii mających na celu przyciągnięcie nowego ruchu na stronę.

Zgodnie z raportem eMarketer, w 2019 r. kampanie online stanowią aż połowę wszystkich wydatków na reklamę w mediach. Rozwiązanie Snippet Ads, opracowane z uwzględnieniem opinii klientów biorących udział w testach beta, są odpowiedzią na wyzwania, z którymi mierzą się specjaliści ds. marketingu.

- Konsumenci mają coraz większe oczekiwania w kwestii personalizacji oferty i komunikacji. Nie chcą być wrzucani do jednego worka ze wszystkimi. Marketerzy – w tym osoby odpowiedzialne za komunikację marki – muszą więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, jeśli chcą zachęcić klientów do zaangażowania i interakcji. W odpowiedzi na potrzebę precyzyjnej komunikacji stworzyliśmy produkt na światowym poziomie, który jest w stanie znacznie bardziej zaangażować konsumentów z tak wysokimi wymaganiami w tym samym oknie czasowym. Przyszłość marketingu to skuteczna, dynamiczna i spersonalizowana reklama – mówi Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland w RTB House.

Snippet Ads zapewniają wiele korzyści związanych z dynamiczną optymalizacją reklam (dynamic creative optimization, DCO). Przede wszystkim umożliwiają prowadzenie spersonalizowanej komunikacji na dużą skalę. Łącząc treści reklamowe i dane, przyczyniają się do zwiększenia skuteczności i lepszego dotarcia z komunikatem do potencjalnego odbiorcy / klienta. Dostarczane w postaci krótkiego kodu HTML kreacje są dostępne w wielu gotowych konfiguracjach dostosowanych do sektorów poszczególnych klientów. Dzięki możliwości pełnej adaptacji i skutecznym rekomendacjom, w testach A/B zapewniają nawet 3,5 raza wyższą klikalność (CTR) w porównaniu z banerami statycznymi.

Kreacje Snippet Ads są skuteczne również w docieraniu do nowych nabywców. Opracowane przez RTB House algorytmy deep learning sterują mechanizmem personalizacji na podstawie zachowania użytkowników w sieci albo szybkiego badania kontekstu strony (URL) oraz treści w głównej domenie lub poddomenach.

Przed oficjalnym wprowadzeniem produktu do oferty, spółka RTB House testowała reklamy Snippet Ads dla wielu branż, m.in. motoryzacyjnej i modowej, linii lotniczych czy producentów elektroniki użytkowej oraz platform rezerwacji internetowych biur podróży (online travel agency, OTA). Klienci biorący udział w testach beta chcieli skorzystać z innych formatów kreacji niż banery generyczne, które mogą mieć niewielki wpływ na zaangażowanie i interakcję z marką.

Jednym z klientów beta była duża globalna firma motoryzacyjna. Spółka RTB House przeprowadziła testy A/B, aby porównać kreacje Snippet Ads z tradycyjnymi, statycznymi banerami używanymi dotychczas przez klienta. Testy odbyły się w dwóch sekcjach dwóch witryn firmy. Pierwszy test dotyczył kampanii pięciodniowej, drugi – typowej kampanii jednodniowej. Dzięki dobrze zaprojektowanej strategii reklamowej i wysokiej jakości zaproponowanych banerów użytkownicy obu witryn, którzy mieli styczność z kreacjami Snippet Ads, byli bardziej skłonni kliknąć w konkretne oferty, co z kolei prowadziło do lepszych wyników ogólnych. Tym samym wskaźnik klikalności (Click-through Rate, CTR) dla reklam Snippet Ads był niemal 3,5-krotnie lepszy niż CTR dla tradycyjnych statycznych banerów.

Kreacje Snippet Ads mogą być używane przez klientów, którzy mają bezpośrednie umowy z wydawcami, reklamodawcami lub agencjami kupującymi przestrzeń reklamową poprzez platformy DSP i AdServer. Dostarczając nowe rozwiązania wyświetlania reklam, RTB House umożliwia zapewnienie najlepszych możliwych wyników kampanii.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764