logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła wielka loteria Hortex

  PR 28.06.2019, przeczytano 940 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej – loterii, promującej napoje Hortex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-wielka-loteria-hortex,383054,artykul.html

Rozpoczęła się wielka loteria Hortex promująca napoje. Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej oraz komunikacji telewizyjnej. Organizatorem loterii jest Grzegrzółka&KO, za produkcję spotów TV odpowiada Papaya Films (reżyser: Julia Rogowska), postprodukcją zajęło się Studio Televisor. Za komunikację w Internecie - w tym przygotowanie strony konkursowej - odpowiada F11, a zakup mediów Mediacom (TV) i Pure Play (digital).

Loteria potrwa od 24 czerwca do 11 sierpnia. Bardzo prosty mechanizm loterii polega na kupnie napoju w promocyjnym opakowaniu, a następnie dokonaniu prawidłowego zgłoszenia poprzez podanie kodu spod nakrętki butelki oraz swoich danych w formularzu rejestracyjnym znajdującym się na stronie szczeryznatury.pl. Do wygrania ponad 1000 nagród w tym cztery dwuosobowe wycieczki, po jednej do Brazylii, USA, Japonii i na Madagaskar, Iphony oraz nagrody pieniężne.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764