logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła wielka loteria Hortex

  PR 28.06.2019, przeczytano 925 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej – loterii, promującej napoje Hortex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-wielka-loteria-hortex,383054,artykul.html

Rozpoczęła się wielka loteria Hortex promująca napoje. Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej oraz komunikacji telewizyjnej. Organizatorem loterii jest Grzegrzółka&KO, za produkcję spotów TV odpowiada Papaya Films (reżyser: Julia Rogowska), postprodukcją zajęło się Studio Televisor. Za komunikację w Internecie - w tym przygotowanie strony konkursowej - odpowiada F11, a zakup mediów Mediacom (TV) i Pure Play (digital).

Loteria potrwa od 24 czerwca do 11 sierpnia. Bardzo prosty mechanizm loterii polega na kupnie napoju w promocyjnym opakowaniu, a następnie dokonaniu prawidłowego zgłoszenia poprzez podanie kodu spod nakrętki butelki oraz swoich danych w formularzu rejestracyjnym znajdującym się na stronie szczeryznatury.pl. Do wygrania ponad 1000 nagród w tym cztery dwuosobowe wycieczki, po jednej do Brazylii, USA, Japonii i na Madagaskar, Iphony oraz nagrody pieniężne.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764