logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arskom Sport Brokers: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Konferencja PZPN i wybór Michniewicza na selekcjonera a wizerunek, sponsoring i marketing

W tym gorącym dla polskiego futbolu dniu pozwalam sobie przesłać ekspercki komentarz Filipa Cieślińskiego, Senior Product Managera w agencji Arskom, dotyczący wizerunkowych i marketingowo-sponsoringowych aspektów nominacji Czesława Michniewicza na stanowisko selekcjonera reprezentacji Polski w piłce nożnej. Zapraszam do skorzystania z wypowiedzi Filipa w Państwa artykułach dotyczących biznesowych czy wizerunkowych stron dzisiejszej konferencji prasowej i długiej sagi z wybieraniem następcy Paulo Sousy. W razie pytań jestem do dyspozycji. W załączeniu przesyłam zdjęcie Filipa Cieślińskiego.

07.02.2022 | przeczytano: 737 razy
Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego

Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin zdecydowała się rozpocząć współpracę z największym medium sportowym na YouTube, Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały rok, począwszy od końca stycznia.

21.01.2022 | przeczytano: 487 razy

Właściciele agencji marketingu sportowego – Arskom Sport Brokers oraz Ganador – zdecydowali o fuzji swoich spółek. W 2022 roku połączony zespół będzie działać pod główną marką Arskom.

09.12.2021 | przeczytano: 379 razy
Cztery wzmocnienia agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers

Agencje Arskom Sport Brokers rozszerzają kadrę zespołu. Do drużyny dołączyli Kamil Lewandowski (Senior Account Executive), Karol Radzikowski (Sales Specialist), Karol Sobczyński (Product Specialist) oraz Szymon Wojda (Junior Account Executive).

16.11.2021 | przeczytano: 357 razy
Kanał Sportowy buduje własną platformę razem z Redge Media

Kanał Sportowy w styczniu zaprosi widzów na własną platformę. Czołowy kanał na polskim YouTubie nawiązał w tym celu współpracę z Redge Media. Inwestycja we własny sposób dostarczania treści wideo z dodatkowymi unikalnymi funkcjami pozwoli rozwinąć dotychczasową działalność opartą na YouTubie. Fani programów tworzonych przez Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego będą mogli je oglądać docelowo w wersji webowej, aplikacjach mobilnych oraz Smart TV.

04.11.2021 | przeczytano: 329 razy

Wraz ze startem nowej edycji rozgrywek o Fortuna Puchar Polski PZPN uruchomił projekt CSR, którego beneficjentem będą kluby z niższych lig – „Puchar 1000 Goli”. Za pełną obsługę kampanii odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom, która wcześniej opracowała jego koncepcję. Współpraca potrwa co najmniej do maja 2022 roku. Sponsorem nagród jest legalny bukmacher, Fortuna Zakłady Bukmacherskie.

12.10.2021 | przeczytano: 195 razy
Arskom Sport Brokers i „Lekarze” otworzyli kanał na Youtubie

Agencja Arskom Sport Brokers uruchomiła nowy projekt mediowy pod nazwą „Lekarze”. Filmy przygotowywane w nowoczesnej formie przez znanych w internecie lekarzy – Magdalenę „Instalekarz” Krajewską oraz Michała Domaszewskiego – będą emitowane za pośrednictwem platformy YouTube oraz w formie podcastów.

29.09.2021 | przeczytano: 316 razy

Takiej współpracy nikt w mediach nie mógł się spodziewać. Małgorzata Domagalik, uznana dziennikarka telewizyjna, prasowa, autorka książek, wieloletnia redaktor naczelna miesięcznika „Pani”, laureatka Wiktora dla największej osobowości telewizyjnej, poprowadzi autorski program w Kanale Sportowym na YouTube, „Niech gadają”. Jego bohaterami są sportowcy, jak i ludzie, dla których sport to pozazawodowa pasja. – Nie ukrywam, że z panią Małgorzatą w przeszłości nie raz się spieraliśmy, ale nie mam wątpliwości, że mało kto umie w taki sposób prowadzić wywiady – podkreśla Tomasz Smokowski, prezes Kanału Sportowego.

27.08.2021 | przeczytano: 250 razy
O piłce nożnej „w dobrym składzie” - Marka Okocim z nową kampanią

Marka Okocim wystartowała z nową, kompleksową kampanią digitalową. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi pojawią się rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o idolach piłkarskich oraz drużynach. Celem kampanii jest prowadzenie merytorycznych dyskusji o futbolu w czasie odbywających się Mistrzostw Europy 2021.

14.06.2021 | przeczytano: 363 razy

Agencje marketingu sportowego Arskom i Sport Brokers sprecyzowały swoje cele na najbliższe lata, w których odbędą się przełożone przez pandemię piłkarskie Euro 2020 i mundial 2022 czy letnie igrzyska olimpijskie w Tokio i zimowe w Pekinie. Spółki rozpoczęły tworzenie własnych mediów, a do tego rozszerzają portfolio reprezentowanych produktów i stawiają na rozwój projektów specjalnych.

22.04.2021 | przeczytano: 716 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764