logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESKA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 173
Rzeczpospolita liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według majowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium jest Rzeczpospolita, na którą dziennikarze innych redakcji w kraju powoływali się prawie 1,9 tys. razy. Na drugim miejscu znalazł się portal Onet, do którego inne tytuły odwołały się 1,6 tys. razy, natomiast podium zamyka Wirtualna Polska, która w zeszłym miesiącu cytowana była 1,5 tys. razy. Za sprawą awansu o cztery miejsca i wynikiem 831 wzmianek do zestawienia ogólnego powraca Radio ZET.

10.06.2022 | przeczytano: 263 razy

Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową swoich kredytów pod hasłem „Kredyty gotowe na wszystko”. Kampania będzie prowadzona do 26 czerwca br. w stacjach lokalnych, ale także największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF, ZET, ESKA, ANTYRADIO, PLUS, Złote Przeboje oraz wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia.

24.05.2022 | przeczytano: 292 razy

Krajowy Instytut Mediów zakończył pierwszą fazę pomiarów treści audio. Badanie to zostało uruchomione w trybie pilnym na wniosek KRRiT w styczniu tego roku według opracowanego przez KIM nowego standardu pomiaru słuchalności treści audio, w tym radia. Projekt, obok Badania Założycielskiego, jest drugim przedsięwzięciem o tak szerokiej skali, realizowanym przez KIM na potrzeby rynku mediowego.

04.04.2022 | przeczytano: 144 razy

W poniedziałek, 14 marca 2022 r. na antenie aż 168 stacji radiowych w Polsce - ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych pojawiły się dwa specjalne Bloki Charytatywne. Dzięki nim radiowcom z porozumienia I Love Radio udało się zebrać aż 300 tys. zł, które trafią do Polskiej Misji Medycznej. Do inicjatywy włączyły się rozgłośnie Grupy Radiowej Agory - Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.

17.03.2022 | przeczytano: 236 razy
Mateusz Kaniowski nawiązuje współpracę z agencją We!re Fantasy

Młody dziennikarz sportowy Mateusz Kaniowski, który od kilku lat buduje swoją medialną pozycję w świecie sportów walki, dołącza do agencji influencerskiej WE!RE Fantasy. Dzięki wytrwałości w budowaniu marki osobistej na swoich kanałach ma już setki tysięcy fanów.

16.03.2022 | przeczytano: 1117 razy

W poniedziałek 14 marca nadane zostaną dwa specjalne Bloki Charytatywne na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. Wyemituje go wspólnie 168 stacji radiowych: ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, działających w ramach porozumienia I Love Radio.

09.03.2022 | przeczytano: 179 razy

W piątek (4 marca) o godzinie 8.45 ponad 150 polskich rozgłośni nadało równocześnie piosenkę Johna Lennona „Give Peace a Chance” jako wyraz protestu przeciwko rosyjskiej inwazji na Ukrainę. To ogólnoeuropejska inicjatywa nadawców radiowych, w której wzięły udział stacje z ponad 25 krajów.

04.03.2022 | przeczytano: 286 razy

Dziewięć nowych organizacji dołącza do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii professional services przystąpiły: Stor9_, Httpool, RTB House oraz Antal, do kurii reklamodawców – Totalizator Sportowy, Grupa OLX i Carrefour Polska, zaś do kurii mediów - Time i Grupa RMF. IAA Polska rośnie w siłę.

28.02.2022 | przeczytano: 476 razy

Radio ESKA łączy facebookowe siły Eski GO i Eski Cinema pod wspólnym szyldem Eska Cinema. Nowa odsłona fanpage'u to ukłon w stronę bieżących internetowych trendów związanych ze światem kina.

28.01.2022 | przeczytano: 283 razy
Super Express świętuje jubileusz 30-lecia

Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.

26.11.2021 | przeczytano: 410 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 173)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764