logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FIPP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

W najnowszym raporcie „Media&Marketing Polska” poświęconym wydawcom Agora otrzymała wyróżnienie za rozwój „Gazety Wyborczej”, Wyborcza.pl i Gazeta.pl - „liderów kontentu”. Zespoły spółki zostały docenione za działania podjęte w 2020 r., które zapewniły czytelnikom, użytkownikom i klientom nowoczesne produkty i oferty wysokiej jakości.

11.05.2021 | przeczytano: 226 razy

Od 25 stycznia 2021 r. czytelnicy zainteresowani cyfrowymi publikacjami „Gazety Wyborczej” mogą wykupić subskrypcję treści Wyborcza.pl i jednocześnie dołączyć do klubu Wyborcza.pl, oferującego m.in. bezpośredni kontakt z redakcją i uczestnictwo w spotkaniach online. Taką możliwość zapewnia nowość - Pakiet Klubowy dostępny w cyfrowym portfolio dziennika obok Pakietu Podstawowego i Pakietu Premium w nowych odsłonach.

25.01.2021 | przeczytano: 371 razy
„Gazeta Wyborcza” na szczycie rankingu najsilniejszych brandów w Polsce - Top Marka 2020

Tegoroczny ranking Top Marka 2020, obejmujący aż 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce z 50 branż, wygrała „Gazeta Wyborcza”. Dziennik wyprzedził m.in. OLX i PKO Bank Polski, jednocześnie zostając też liderem brandów w kategorii Prasa. Badanie przygotowały magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, analizując ponad 97 mln informacji.

03.11.2020 | przeczytano: 944 razy
„Gazeta Wyborcza” w europejskim Top 10 tytułów oferujących subskrypcje cyfrowe

W najnowszym raporcie „Global Digital Subscription Snapshot 2020”, opublikowanym przez międzynarodowe stowarzyszenie FIPP, „Gazeta Wyborcza” z 240 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych zajęła 10. miejsce wśród wszystkich europejskich tytułów prasowych. W rankingu światowym „Wyborcza” zajmuje 21. lokatę.

02.10.2020 | przeczytano: 1561 razy
Gazeta Wyborcza z ponad 200 tys. płatnych subskrybcji cyfrowych

200 226 - dokładnie tylu prenumeratorów na koniec września 2019 r. miało aktywną subskrypcję treści Wyborcza.pl. Przekroczenie poziomu 200 tys. prenumerat cyfrowych, czym może się pochwalić czołówka prestiżowych tytułów prasowych z całego świata, to kolejny sukces „Gazety Wyborczej” w roku, w którym obchodzi ona swoje trzydziestolecie.

08.11.2019 | przeczytano: 449 razy

W raporcie „Global Digital Subscription Snapshot 2019”, opublikowanym przez międzynarodowe stowarzyszenie FIPP, „Gazeta Wyborcza” ze 170 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych zajęła 15. miejsce w zestawieniu najchętniej kupowanych cyfrowych wydań. „Gazeta Wyborcza” jest jedynym tytułem z Polski, który znalazł się w tym światowym rankingu obejmującym 52 redakcje prasowe.

05.04.2019 | przeczytano: 376 razy
Konkurs na najlepszą okładkę roku rozstrzygnięty

26 kwietnia na Zamku Królewskim w Warszawie po raz kolejny odbyła się uroczysta Gala Finałowa Konkursu Izby Wydawców Pracy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2005.

27.04.2006 | przeczytano: 4925 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764