logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Poland Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.

19.04.2019 | przeczytano: 551 razy
IAB Mixx Awards & Conference 2018

Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii, które podbiły tegoroczny rynek reklamy nie tylko digitalowej.

16.11.2018 | przeczytano: 970 razy
6 nominacji do Effie dla Dentsu Aegis Network

Kampanie realizowane przez spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska uzyskały 6 nominacji  w konkursie Effie.

24.09.2018 | przeczytano: 610 razy
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.

22.08.2018 | przeczytano: 547 razy
Golden Arrow: Wyróżnienia i nagrody 2018

Podczas gali 21 czerwca w Małej Warszawie zaprezentowano zwycięzców konkursu Golden Arrow. W tym roku przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za projekt IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point.

02.07.2018 | przeczytano: 2067 razy
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej

Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie wybranych uczestników, w unikalnych miejscach, nawiązuje się intymny klimat między artystami a publicznością.

22.06.2018 | przeczytano: 651 razy
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.

22.06.2018 | przeczytano: 861 razy

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.

12.06.2018 | przeczytano: 655 razy
Dwa brązowe miecze dla Isobar Poland Group w konkursie KTR

28 maja na scenie Teatru Polskiego odbyła się Gala KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Agencja Isobar Poland Group otrzymała brąz w kategorii Communication, podkategorii Out of Home za akcję „Date drive” zorganizowaną dla Škody Citigo. Brązem nagrodzono także spot promujący Skodę KAROQ z napędem 4x4 współrealizowany przez Isobar Poland Group.

04.06.2018 | przeczytano: 622 razy
Zmiany w strukturze Dentsu Aegis Network: Partnerstwo i kolejne akwizycje

Dentsu Aegis Network Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Mają one na celu uproszczenie działań oraz zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez synergie kluczowych obszarów.

01.06.2018 | przeczytano: 889 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764