logo
WIADOMOŚCI

5 nominacji w konkursie Golden Arrow dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

Mateusz Zawiślak  PR 12.06.2018, przeczytano 121 razy

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5-nominacji-w-konkursie-golden-arrow-dla-agencji-z-grupy-dentsu-aegis-network-polska,36847,artykul.html

Jury konkursu Golden Arrow doceniło projekty prowadzone przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network w najważniejszych kategoriach współczesnej komunikacji - experiential i digital marketingu. Agencje od lat realizują efektywne kampanie w tych obszarach,  odpowiadając  swoją ofertą na potrzeby marek i konsumentów ery cyfrowej.

Nominacje:

  • Experiential marketing - event marketing: Isobar Poland Group, Postersope Polska-  Skoda - Date Drive
  • Experiential marketing - field marketing: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska – kolekcja Adidas WOMEN MUST HAVES - Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
  • Experiental marketing – pozostałe formy: Posterscope Polska, Carat Polska  - Adidas Deerupt – mural z efektem UV
  • Digital marketing – social media: Isobar Poland Group, Carat Polska  - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
  • Digital marketing – marketing mobilny:  Isobar Poland Group, Carat Polska Adidas Poland - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need

Golden Arrow to konkurs marketingu bezpośredniego  oceniający efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. W tym roku organizowana jest jego 13. edycja. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications. Rozdanie nagród odbędzie się 21 czerwca podczas uroczystej gali w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Rusza Konkurs Biuletynów Firmowych 2018
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Zwierzęta Morza Bałtyckiego. Konkurs na ekslibris i małą formę graficzną
Gdański Archipelag Kultury, Fundacja Wspólnota Gdańska wraz z Partnerami zapraszają do udziału w 9. Międzynarodowym Konkursie na Ekslibris i Małą Formę Graficzną pt. „Zwierzęta Morza Bałtyckiego”.
Power of Content Marketing Awards: Srebro dla „Dekoratorium”
23 maja przyznane zostały nagrody w konkursie „Power of Content Marketing Awards”, znane do tej pory jako Szpalty Roku. Wśród laureatów znalazła się FFiL Śnieżka SA, która w kategorii Content Marketing Branża Budowlana/Home & Garden otrzymała srebrną statuetkę za portal Dekoratorium.
Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2018 pod patronatem Signs.pl
Kto rządzi naszym życiem: my sami, inni ludzie czy algorytmy? 10 najlepszych prac będących próbą zmierzenia się z tym tematem zostanie pokazanych na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2018 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” rodziny hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.
 
poniedziałek 18.06.2018, 59 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone