logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5 nominacji w konkursie Golden Arrow dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

  PR 12.06.2018, przeczytano 396 razy

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5-nominacji-w-konkursie-golden-arrow-dla-agencji-z-grupy-dentsu-aegis-network-polska,36847,artykul.html

Jury konkursu Golden Arrow doceniło projekty prowadzone przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network w najważniejszych kategoriach współczesnej komunikacji - experiential i digital marketingu. Agencje od lat realizują efektywne kampanie w tych obszarach,  odpowiadając  swoją ofertą na potrzeby marek i konsumentów ery cyfrowej.

Nominacje:

  • Experiential marketing - event marketing: Isobar Poland Group, Postersope Polska-  Skoda - Date Drive
  • Experiential marketing - field marketing: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska – kolekcja Adidas WOMEN MUST HAVES - Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
  • Experiental marketing – pozostałe formy: Posterscope Polska, Carat Polska  - Adidas Deerupt – mural z efektem UV
  • Digital marketing – social media: Isobar Poland Group, Carat Polska  - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
  • Digital marketing – marketing mobilny:  Isobar Poland Group, Carat Polska Adidas Poland - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need

Golden Arrow to konkurs marketingu bezpośredniego  oceniający efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. W tym roku organizowana jest jego 13. edycja. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications. Rozdanie nagród odbędzie się 21 czerwca podczas uroczystej gali w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764