logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5 nominacji w konkursie Golden Arrow dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

  PR 12.06.2018, przeczytano 407 razy

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5-nominacji-w-konkursie-golden-arrow-dla-agencji-z-grupy-dentsu-aegis-network-polska,36847,artykul.html

Jury konkursu Golden Arrow doceniło projekty prowadzone przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network w najważniejszych kategoriach współczesnej komunikacji - experiential i digital marketingu. Agencje od lat realizują efektywne kampanie w tych obszarach,  odpowiadając  swoją ofertą na potrzeby marek i konsumentów ery cyfrowej.

Nominacje:

  • Experiential marketing - event marketing: Isobar Poland Group, Postersope Polska-  Skoda - Date Drive
  • Experiential marketing - field marketing: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska – kolekcja Adidas WOMEN MUST HAVES - Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
  • Experiental marketing – pozostałe formy: Posterscope Polska, Carat Polska  - Adidas Deerupt – mural z efektem UV
  • Digital marketing – social media: Isobar Poland Group, Carat Polska  - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
  • Digital marketing – marketing mobilny:  Isobar Poland Group, Carat Polska Adidas Poland - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need

Golden Arrow to konkurs marketingu bezpośredniego  oceniający efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. W tym roku organizowana jest jego 13. edycja. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications. Rozdanie nagród odbędzie się 21 czerwca podczas uroczystej gali w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
Graduation Projects 2019 - ruszyło przyjmowanie prac
Zapraszamy do wzięcia udziału w 18. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Janmar Centrum z Trzcinicy zwycięzcą w konkursie Art Of Packaging 2019
Janmar Centrum z Trzcinicy - dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, będące liderem na rynku producentów opakowań z tektury falistej, został Zwycięzcą Kategorii Opakowanie Flekso w ogólnopolskim konkursie na najlepsze opakowanie roku 2019 – ART OF PACKAGING PROFESSIONAL.
Super Gift 2019: ruszyło głosowanie na najlepsze gadżety
Rozpoczęło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywającego się we wrześniu w Warszawie FestiwalMarketingu.pl. Głosowanie odbywa się poprzez formularz internetowy.
Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica
18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764