logo
WIADOMOŚCI

5 nominacji w konkursie Golden Arrow dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

  PR 12.06.2018, przeczytano 322 razy

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5-nominacji-w-konkursie-golden-arrow-dla-agencji-z-grupy-dentsu-aegis-network-polska,36847,artykul.html

Jury konkursu Golden Arrow doceniło projekty prowadzone przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network w najważniejszych kategoriach współczesnej komunikacji - experiential i digital marketingu. Agencje od lat realizują efektywne kampanie w tych obszarach,  odpowiadając  swoją ofertą na potrzeby marek i konsumentów ery cyfrowej.

Nominacje:

  • Experiential marketing - event marketing: Isobar Poland Group, Postersope Polska-  Skoda - Date Drive
  • Experiential marketing - field marketing: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska – kolekcja Adidas WOMEN MUST HAVES - Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
  • Experiental marketing – pozostałe formy: Posterscope Polska, Carat Polska  - Adidas Deerupt – mural z efektem UV
  • Digital marketing – social media: Isobar Poland Group, Carat Polska  - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
  • Digital marketing – marketing mobilny:  Isobar Poland Group, Carat Polska Adidas Poland - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need

Golden Arrow to konkurs marketingu bezpośredniego  oceniający efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. W tym roku organizowana jest jego 13. edycja. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications. Rozdanie nagród odbędzie się 21 czerwca podczas uroczystej gali w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone