logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maffashion: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 63
„Marka jest kobietą”

Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decyduje płeć piękna? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek?  I na koniec, co kobiety myślą o feminatywach?

13.03.2023 | przeczytano: 736 razy

Stowarzyszenie Otwarte Klatki opublikowało spot, w którym pokazuje reakcje znanych osób na nagrania z polskich ferm futrzarskich. Partnerem akcji, która jest częścią europejskiej kampanii Fur Free Europe, zostało wirtualne studio produkcyjne VuFinder Studios.

16.01.2023 | przeczytano: 456 razy
Samsung skanuje influencerów w wyjątkowej sesji

W ramach kampanii promującej ekosystem Galaxy, Samsung przygotował niezwykłe trójwymiarowe kreacje z udziałem ambasadorów korzystających z urządzeń marki.

21.09.2022 | przeczytano: 928 razy
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów

Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście oczek odnotowała zaś rozgłośnia radiowa — Polskie Radio 24.

12.08.2022 | przeczytano: 1026 razy
Influencer marketing pod lupą UOKiK. Posypały się kary

Zapadło sześć decyzji UOKiK za brak współpracy z urzędem. Kary dla influencerów wyniosły łącznie 139 tys. zł. To pierwsze sankcje w prowadzonych postępowaniach.

03.07.2022 | przeczytano: 943 razy

Podczas Gali Ofeminin Influence Awards 2022 ogłoszono wyniki plebiscytu, w którym użytkownicy wybierają ulubione influencerki w następujących kategoriach: Beauty, Equality, Well-Being oraz Power Voice. Zwyciężczyniami tegorocznej edycji zostały: Weronika Jaguś, Ciepłe Skarpety, W krainie składów, Ewa Farna, Hania Es, Chujowa Pani Domu, Aborcyjny Dream Team, Jola Szymańska, Iga Świątek, Kisielle, Siostry Ugonoh oraz Janina Daily.

24.06.2022 | przeczytano: 1030 razy (komentarzy: 1)
Samsung startuje z kampanią „Z Galaxy możesz”

Samsung startuje z kampanią "Z Galaxy możesz", promując ekosystem urządzeń mobilnych Galaxy. Wraz z ambasadorkami i ambasadorami marki, firma udowadnia, że Galaxy to coś więcej niż technologia, a towarzyszące nam na co dzień urządzenia mogą inspirować do sięgania po więcej.

15.04.2022 | przeczytano: 870 razy
Maffashion i Wojtek Sokół w kampanii Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G

Samsung zdefiniował ikoniczne foldy, a Maffashion i Wojtek Sokół powracają wspólnie w kampanii pod hasłem Otwórz swój świat. Marka i jej ambasadorzy zapraszają do eksperymentowania z tym, co nowe i odważnego kwestionowania zastanej rzeczywistości z pomocą najnowszych smartfonów Samsung.

27.08.2021 | przeczytano: 974 razy

W tegorocznej edycji INMA Global Media Awards kampania NOIZZ #RealInfluencers zajęła 1. miejsce w kategorii Best Use of Social Media. Projekt „Rodzaj męski” zajął  1. miejsce w kategorii Best Execution of Native Advertising.

04.06.2021 | przeczytano: 498 razy
Maffashion ambasadorką nowego laktatora marki Lovi

Julia Kuczyńska Maffashion - polska blogerka modowa, influencerka i aktywna mama - została ambasadorką innowacyjnego laktatora Expert 3D Pro z unikalną technologią lejka 3D, który jest ekspertem w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. W ramach działań Maffashion będzie budowała społeczność wokół #teamLOVI.

19.05.2021 | przeczytano: 991 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 63)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764