logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OEX: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 79

W dniu 10 kwietnia 2024 została sfinalizowana transakcja, w wyniku której OEX S.A. nabyła 56,6% udziałów w spółce Loyalty Point Sp. z o.o., tworzącej wraz ze swoimi spółkami zależnymi Grupę Data Science House.

11.04.2024 | przeczytano: 253 razy
Wyróżnienia dla managerów OEX Cursor

OEX Cursor jest pierwszą w 15-letniej historii konkursu Polish National Sales Awards (PNSA) firmą outsourcingową, której managerowie zostali uhonorowani wyróżnieniem za wdrażanie najwyższych standardów w obsłudze klienta i etyce sprzedaży. Wśród docenionych przez ekspertów branżowych znalazło się jej trzech managerów.

08.02.2024 | przeczytano: 880 razy
Startuje agencja reklamowa Esperienza Creative Technology

Social media agencji witają serdecznym „ciao!”, a na stronie znajdziemy manifest: „Budujemy pozytywne doświadczenia z marką. Digital-first to dla nas oczywistość, teraz stawiamy na Customer-first”.

27.10.2023 | przeczytano: 577 razy
Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche

Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.

26.01.2023 | przeczytano: 1073 razy

Spółka VCC, specjalizująca się w customer experience, zajmie się kompleksową obsługą klientów Grupy TAURON. Współpraca obejmie realizację procesów obsługowych i sprzedażowych na infolinii oraz w elektronicznych kanałach kontaktu.

01.09.2022 | przeczytano: 490 razy

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera.

29.06.2022 | przeczytano: 479 razy

Do grona klientów spółki dołączyły między innymi Ezviz, producent urządzeń do inteligentnych domów oraz Avanti, importer i hurtownik sztucznej biżuterii i ozdób do włosów.

12.05.2022 | przeczytano: 643 razy
VCC w trosce o uśmiechy klientów marki DrSmile

Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center wspiera markę DrSmile w budowaniu customer experience na rynku niemieckim oraz polskim. Wielojęzyczni konsultanci VCC odpowiadają na maile, obsługują chaty i prowadzą telefoniczny onboarding nowych pacjentów specjalizującej się w aparatach ortodontycznych firmy z Berlina.

22.12.2021 | przeczytano: 717 razy

Międzynarodowe targi RemaDays Warsaw już niedługo a lista wystawców stale się powiększa. Udział potwierdziło już ponad 300 firm, w tym 38 z zagranicy. Rozmowy z potencjalnymi Wystawcami cały czas trwają, organizator spodziewa się że w lutym swoją ofertę zaprezentuje ok. 500 firm.

13.12.2021 | przeczytano: 472 razy
Wydanie targowe OOH magazine już na rynku

W najnowszym numerze redaktorzy OOH magazine przyglądają się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszą o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.

01.09.2021 | przeczytano: 764 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 79)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764