logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ONE House: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 40
ONE House wspiera kampanię marki Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie – jeden z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i w Europie – wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową, promującą markę Łaciate. Za jeden z elementów kampanii – czyli strategię oraz kompleksowe planowanie i zakup kampanii w telewizji oraz na platformach VoD – odpowiada agencja mediowa ONE House.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 224 razy
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC

Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe przykłady skutecznych kampanii – aż 150 stron bezpłatnej wiedzy w SEMbooku 2025 od Grupy Roboczej SEO&PPC IAB Polska pokazuje, jak surfować wśród trendów na szerokich wodach marketingu w czasach rewolucji.

07.05.2025 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 210 razy
ONE House odpowiada za media w kampanii Zatorland

Agencja mediowa ONE House odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów w nowej kampanii promującej Zatorland – największy w Europie Park Ruchomych Dinozaurów. Kreację kampanii przygotowała agencja SoBright, z którą ONE House współpracuje w ramach konsorcjum już od 2022 roku. Kampania rusza 28 kwietnia 2025 roku i potrwa do końca wakacji, obejmując województwa małopolskie i śląskie.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 279 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
ONE House dla marki Substral

Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral, należącej do Evergreen Garden Care. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży produktów do pielęgnacji ogrodów poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.

03.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
ONE House ponownie dla Majonezu Kieleckiego

Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”. Kampania, która wystartuje 1 kwietnia i potrwa do 18 kwietnia 2025 roku, ma na celu wsparcie sprzedaży produktu w jednym z kluczowych okresów – przed świętami wielkanocnymi.

31.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 453 razy

CEDC International sp. z o.o, w portfolio której znajduje się marka Soplica, zdecydowała się kontynuować współpracę z agencją oS3 z Grupy ONE House. Kontrakt obejmuje kolejne dwa lata. Decyzja została podjęta po zakończeniu przetargu, w którym oS3 ponownie potwierdziła swoje kompetencje i kreatywne podejście do realizacji działań marketingowych 360.

26.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 191 razy
ONE House ponownie ze statusem Google Premier Partner

Agencja mediowa ONE House ponownie udowodniła swój profesjonalizm i skuteczność w obszarze digital marketingu, zdobywając prestiżowy status Google Premier Partner 2025. To elitarne wyróżnienie, przyznawane jedynie 3% najlepszych agencji partnerskich Google w Polsce, potwierdza najwyższe kompetencje zespołu w zakresie prowadzenia kampanii w systemie Google Ads oraz długoterminowej skuteczności w zarządzaniu budżetami reklamowymi.

05.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 255 razy
Pierwszy rok programu English 360 w Grupie ONE House

Grupa ONE House podsumowuje pierwszy rok działania wewnętrznego programu English 360, który został wdrożony pod koniec 2023 roku. Inicjatywa powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby komunikacyjne związane z ekspansją na rynki międzynarodowe i współpracą z globalnymi klientami.

25.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 385 razy
Agencja oS3 rozszerza współpracę z Chiesi Pharmaceuticals

Agencja oS3, będąca częścią Grupy ONE House, rozwija swoją wieloletnią współpracę z Chiesi Pharmaceuticals, globalną firmą biofarmaceutyczną, obejmując wsparciem kolejne rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Od lutego 2025 roku agencja pełni funkcję centralnego hubu contentowego, wspierając komunikacją digitalową i zarządzając mediami społecznościowymi Chiesi Pharmaceuticals w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

24.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 390 razy
ONE House wśród laureatów „Diamentów Forbesa” 2025

W siedemnastej edycji rankingu „Diamenty Forbesa” agencja mediowa ONE House znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. Tytuł „Diamenty Forbesa” to prestiżowe odznaczenie przyznawane przedsiębiorstwom, które w ciągu ostatnich trzech lat osiągnęły imponujący wzrost wartości, potwierdzając swoją siłę, jakość oraz zdolność do budowania pozycji w wymagających warunkach gospodarczych.

18.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 318 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 40)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764