logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 402
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum

Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.

19.07.2019 | przeczytano: 127 razy
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działaZobacz wideo

Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest stworzenie zdecentralizowanego systemu łączącego bezpośrednio reklamodawców z posiadaczami nośników reklamy. Choć personalizacja reklam w oparciu o dane zapisywane w aplikacjach na smartfonie budzi wiele kontrowersji, to jej rozwój wydaje się być nieunikniony.

17.06.2019 | przeczytano: 324 razy
Dni Otwarte w Drukarni Flexodruk

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Dniach Otwartych w drukarni FLEXODRUK, które odbędą się 25 czerwca br. w Jaśle.

07.06.2019 | przeczytano: 281 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce - I kw. 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2019 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

02.06.2019 | przeczytano: 375 razy
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii

Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.

20.05.2019 | przeczytano: 222 razy
Dotykowe ekrany wielkoformatowe Iiyama w rozmiarach 65, 75 i 86 cali

Japoński producent iiyama ogłosił właśnie wprowadzenie nowej serii interaktywnych ekranów. Zostały zaprojektowane z myślą o biznesie i edukacji. Mają m.in. wbudowane oprogramowanie z przeglądarką internetową, menedżerem plików, menedżerem dysku w chmurze czy WPS Office dla plików zgodnych z MS Office.

13.05.2019 | przeczytano: 283 razy

Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą, wraz z Movember Polska, w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiają do badania jąder! Akcja prowadzona jest poprzez nowatorską kampanię wykorzystującą dane z kanału mobile, pozyskiwane i analizowane w czasie rzeczywistym przez firmę Selectivv oraz emitowaną na ekranach digital firmy Screen Network.

12.04.2019 | przeczytano: 408 razy
Rozpoczęła się konferencja Multiscreen Day 2019

Jak podaje serwis sport.pl, już pięć lat temu szef Netfliksa Reed Hastings zapowiadał, że do 2030 r. tradycyjna – liniowa – telewizja umrze, a zastąpią ją serwisy streamingowe, takie jak Netflix czy Hulu. Wtedy jeszcze wydawało się, że to dość abstrakcyjne przepowiednie – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska. Dom mediowy jest partnerem głównym konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019, która rozpoczęła się dzisiaj w Warszawie. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

03.04.2019 | przeczytano: 342 razy

MyScreen to polska marka, która od 14 lat oferuje na rynku starannie opracowany wachlarz produktów chroniących ekrany i całe powierzchnie urządzeń mobilnych, a także dostarcza innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów montażowych materiałów ochronnych, pracując jednocześnie nad stworzeniem nowych modeli współpracy, które pozwalają partnerom jeszcze szerzej otworzyć się na potrzeby konsumentów. Obecnie nawiązała współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją 4 Publicity. Do zadań agencji należą działania media relations, wysyłka produktów do testów redakcyjnych oraz organizacja konkursów.

01.04.2019 | przeczytano: 185 razy
Artur Manista w zespole negocjacyjnym NAM

Artur Manista objął w New Age Media stanowisko Business Development Director. Będzie teraz odpowiedzialny za przebieg negocjacji oraz nadzór nad bieżącą pracą działu obsługi domów mediowych. Zachowa też swoje dotychczasowe kompetencje, jakimi są w NAM m.in. kreowanie i rozwój projektów digitalowych i multimedialnych.

21.03.2019 | przeczytano: 128 razy
1 2 3
Strona 1/41 (artykułów: 402)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764