logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Code: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Dentsu publikuje raport „Social Impact: 2021 Highlights”

Dentsu opublikowało coroczny raport „Social Impact: 2021 Highlights”, stanowiący podsumowanie najważniejszych osiągnięć firmy na przestrzeni ubiegłego roku w zakresie ESG. Wśród kluczowych celów, jakie udało się zrealizować, grupa wskazuje: zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 53%, uzyskanie statusu Net Zero w ramach inicjatywy Science Based Targets czy wsparciu do ponad 30 000 młodych ludzi na całym świecie w obszarze kompetencji cyfrowych poprzez projekty edukacyjne takie jak „The Code”.

19.07.2022 | przeczytano: 569 razy
Dentsu z globalnym „Social Impact Report 2020”

Dentsu opublikowało najnowszy “Social Impact Report 2020” prezentujący dokonania firmy w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dentsu przyspieszyło realizację zakładanych celów społecznych i środowiskowych, w tym również celów zrównoważonego rozwoju określonych przez ONZ. W publikacji wyróżniono trzy polskie działania: stronę www stworzoną dla jednego z klientów, flagowy program wolontariacki „The Code” oraz pomoc najbardziej potrzebującym ośrodkom poprzez drukowanie i wysyłanie przyłbic ochronnych w pierwszych miesiącach pandemii COVID-19.

23.07.2021 | przeczytano: 344 razy

W ramach corocznych działań CSR-owych (Social Impact), grupa dentsu stawia na edukację młodych ludzi w zakresie umiejętności digitalowych, niezbędnych we współczesnej gospodarce cyfrowej. Już po raz drugi, we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości, odbył się program The Code, w ramach którego pracownicy przeprowadzili z młodzieżą licealną cykl zajęć dotyczących reklamy.

11.02.2021 | przeczytano: 354 razy
Identyfikacja Wizualna Muzeum Getta Warszawskiego

Biel, czerwień, czerń, kamienny brąz i błękit – premiera Identyfikacji Pamięci (Memobook). Przedstawiamy Państwu nową koncepcję identyfikacji wizualnej Muzeum Getta Warszawskiego, wyłonioną w drodze międzynarodowego konkursu graficznego, zorganizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Autorami zwycięskiej koncepcji są projektanci z litewskiego studia DADADA. 

24.05.2020 | przeczytano: 2580 razy

Czy warto brać udział w konkursach, po co Stowarzyszenie je współorganizuje, jak wygląda proces i – przede wszystkim – jak Ty możesz na niego wpłynąć pisze Lena Mitkowa, Creative in Chief w Leniva°, Członkini Zarządu STGU, odpowiedzialna w STGU za konkursy brandingowe.

23.02.2020 | przeczytano: 976 razy (komentarzy: 28)
Dentsu Aegis Network wprowadza młodych gospodarkę cyfrową

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości odkrywają przed licealistami tajniki pracy w digital marketingu, zapraszając ich do autorskiego programu THE CODE. W tym roku odbędzie się jego druga odsłona. Celem programu jest wprowadzenie młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej i pomoc im w wybraniu odpowiedniego zawodu.

10.02.2020 | przeczytano: 688 razy
Polish Graphic Design Awards 2019

Rusza trzecia edycja konkursu PGDAwards poświęconego komunikacji wizualnej w 2019 roku. Przegląd PGDAwards to największy w Polsce branżowy konkurs rokrocznie prezentujący realizacje ze wszystkich istniejących dziedzin grafiki użytkowej.

28.01.2020 | przeczytano: 1065 razy

Litewskie studio DADADA wygrało międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Getta Warszawskiego.

29.12.2019 | przeczytano: 632 razy

Zwiększenie świadomości hotelarzy na temat koniecznej redukcji plastiku w hotelach i zachęcenie do dzielenia się dobrymi praktykami jest celem kampanii „Hotel bez plastiku” zainicjowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego.

05.08.2019 | przeczytano: 196 razy
Dentsu Aegis Network Polska z programem The Code

W marcu br. w ramach Dni Przedsiębiorczości rusza polska odsłona globalnego programu „The Code”, mającego na celu inspirowanie młodzieży na ich przyszłej drodze zawodowej. Polska jest trzecim krajem w strukturach Dentsu Aegis Network, w którym odbywa się taka inicjatywa.

22.03.2019 | przeczytano: 886 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764