logo
FORUM

Rysy i wgłębienia -lico styroduru XPS

Strona 1/2  1 2

| 2018-08-27 17:55

Cześć.

Mam do was pytanie w sprawie lica płyt XPS.
Jak radzicie sobie z rysami i wgłębieniami na powierzchni?
Nakładam już 10-tą warstwę farby i nadal są widoczne.

Dzięki za pomoc

brak ikonki
+

wiadomości: 14
w Signs.pl od 18.12.2017
IP: 89.191.152.XXX

| 2018-08-27 18:51

Usuwamy je przed malowaniem.

avatar użytkownika
+ + + + + +

Kielce
wiadomości: 837
w Signs.pl od 03.11.2008
IP: 89.64.20.XXX

| 2018-08-27 18:57

Na taką odpowiedź właśnie liczyłem -dzięki!

Wracając do tematu.
Próbowałem już szlifowania, wypełniania szczelin różnymi szpachlami i słabo to wychodzi.
Szpachla wychodzi spod farby i widać efekt znacznie gorszy niż rysy.

Czy macie inne sposoby, niż ścinanie lica?

brak ikonki
+

wiadomości: 14
w Signs.pl od 18.12.2017
IP: 89.191.152.XXX

| 2018-08-27 21:51

Panie, bo to trzeba umić! Dobry szpachel (np. Tikkurila), potem szlifowanie i nie może być "widać" po malowaniu. Ćwicz, aż się naumisz, a jak nie to naklej pcv/plexi.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Polska
wiadomości: 1663
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 193.0.194.XXX

| 2018-08-27 22:21

Ten "dobry szpachel" to na gołą powierzchnię? Czy wgniecenia i rysy powinny być w jakiś sposób przeszlifowane?

Szlifujecie wtedy całą powierzchnię, czy tylko miejsca wypełnione szpachlą?

Po malowaniu powierzchnia szlifowana rożni się od surowej -gładkiej.

brak ikonki
+

wiadomości: 14
w Signs.pl od 18.12.2017
IP: 89.191.152.XXX

| 2018-08-28 08:56

Czekaj czekaj, jaki jest problem w zlicowaniu liter?
Nie wyobrażam sobie malowania liter bez ich licowania...
Licujemy wszystko, a to co nie wchodziło na nasz pierwszy ploter, licowaliśmy w innej firmie, aż kupiliśmy drugi większy.
Przecież na płycie masz nadruki, kamienie, wgnioty itd itp..

avatar użytkownika
+ + +

Opole
wiadomości: 109
w Signs.pl od 27.01.2013
IP: 94.254.156.XXX

| 2018-08-28 09:53

Zwyczajnie są dwie szkoły -tych, którzy licują i tych, którzy tego nie robią.

Też licuję, ale mam taką partię materiału, że podczas licowania niesamowicie się wygina. Na całej szerokości są rysy, teraz walczę, aby je schować pod farbą. Człowiek uczy się całe życie.

Może macie jakiś patent?

brak ikonki
+

wiadomości: 14
w Signs.pl od 18.12.2017
IP: 89.191.152.XXX

| 2018-08-28 21:50

titledee, 2018-08-28 09:53
1Zwyczajnie są dwie szkoły -tych, którzy licują i tych, którzy tego nie robią.

2Też licuję, ale mam taką partię materiału, że podczas licowania niesamowicie się wygina.
3Na całej szerokości są rysy, teraz walczę, aby je schować pod farbą. Człowiek uczy się całe życie.

Może macie jakiś patent?


1. Malowanie zlicowanego to bajka. Malowanie niezlicowanego to dramat. Ja tu widzę tylko jedną szkołę
2. Odwróć do góry nogami i zlicuj. Płyta zrobi się prawie prosta.
3. Wyczyść drut przed licowaniem. Po cięciu w środkowej części możesz mieć jakieś osady po cięciu liter.

avatar użytkownika
+ + +

Białystok
wiadomości: 200
w Signs.pl od 20.11.2015
IP: 93.105.176.XXX

| 2018-08-28 23:51

ja licuję , przykrywam całosc kawałkiem plexi 8mm i nie mam problemu z wyginaniem

avatar użytkownika
+ + + +

3miasto
wiadomości: 311
w Signs.pl od 24.01.2009
IP: 89.64.25.XXX

| 2018-08-29 00:42

Ideaprint - pkt3 - o tym właśnie chciałem napisać.. bo jakie inne rowki mogą występować po licowaniu? Tylko brudny drut

avatar użytkownika
+ + +

Opole
wiadomości: 109
w Signs.pl od 27.01.2013
IP: 94.254.147.XXX
Strona 1/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone