logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rześka kampania nowego wariantu piwa Tyskie

  PR 25.04.2015, przeczytano 1109 razy
ilustracjastrzałka

Tyskie przygotowało dla miłośników piwa rześką niespodziankę – ich pragnienie skutecznie ugasi nowe Tyskie Radler. To połączenie goryczki jasnego piwa Tyskie Gronie ze smakiem świeżych cytryn. Kampania promująca piwną nowość prowadzona będzie w telewizji, Internecie, ale i w terenie. Premiera reklamy już 24 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzeska-kampania-nowego-wariantu-piwa-tyskie,24672,artykul.html

– Latem chętniej sięgamy po piwa lżejsze, w których można wyczuć zarówno goryczkę chmielu jak i świeże, owocowe nuty – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek. – Cieszymy się, że znane i lubiane Tyskie zyskało rześką odmianę. Tyskie Radler to prawdziwe, mętne piwo ze smakiem świeżych cytryn. To doskonała propozycja zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

O nowym Tyskim Radlerze będzie głośno nie tylko w telewizji. Kampania w Internecie już się rozpoczęła. Uwagę tych, którzy odwiedzą zasięgowe portale ogólnopolskie, przykują soczyście żółte cytryny i naturalna sceneria, w której Radler występuje. Z myślą o piwoszach w całej Polsce zostaną przeprowadzone rześkie akcje, w trakcie których będzie można spróbować nowego Tyskiego. Tyskie Radler będzie też obecne podczas wydarzeń sponsorowanych w tym roku przez Tyskie.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Young&Rubicam. Spot telewizyjny w reżyserii Ronalda Koetziera i Jana Forysia, przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Xantus oraz Ztudio studio dźwiękowe. Opakowania zaprojektowało Wilk Studio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764