logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soczysty arbuz z melonem – nowy radler marki Okocim

  PR 17.03.2020, przeczytano 1723 razy
ilustracjastrzałka

Na sezon wiosenno-letni marka Okocim przygotowała nowy wariant radlera. W marcu na półkach sklepowych pojawi się Okocim Radler Arbuz z melonem. To kolejny klasyczny radler z Browaru Okocim na bazie piwa Jasnego Okocimskiego i owocowej lemoniady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/soczysty-arbuz-z-melonem-%E2%80%93-nowy-radler-marki-okocim,386132,artykul.html

- Segment piw smakowych stanowi wartościowo około 8,5 proc. rynku piwa. Piwa te cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów, szczególnie w sezonie letnim, a wyrazem uznania dla ich jakości i smaku są corocznie przyznawane medale na konsumenckim konkursie Chmielaki Krasnostawskie  – mówi Agnieszka Podgórska, Okocim Brand Manager.

Okocim Radler Arbuz z melonem ma zawartość alkoholu 2%,  jest  dostępny w butelkach zwrotnych o poj. 0,5l oraz w puszkach 0,5l. Nowy wariant dołączy do Okocim Radler Grejpfrut z limonką 2%, Okocim Radler Limonka 2% i Okocim Radler Malina z borówką amerykańską 2%.

Wprowadzeniu nowości towarzyszą materiały POSM w sklepach, za kampanię internetową i displayową dla Okocim Radler arbuz z melonem prowadzić będzie agencja Upside. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764