logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot sieci Sferis opowiada historię na święta

  PR 17.12.2015, przeczytano 450 razy
ilustracjastrzałka

Opowieści wciągają nas w swój zaczarowany świat, inspirują, wyzwalają emocje i pozwalają oderwać się od codziennego natłoku spraw. Dzięki nim wierzymy, że magia istnieje, a nasze marzenia są w zasięgu ręki. Jedną z takich świątecznych historii dzieli się z nami sieć sklepów Sferis oraz marka Samsung.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-sieci-sferis-opowiada-historie-na-swieta-,26883,artykul.html

Okres Bożego Narodzenia to zazwyczaj czas wielkich promocji, natłoku reklam i próba walki o Klienta we wszystkich środkach masowego przekazu. Wiele firm w tym czasie chce dotrzeć do swoich klientów z mocnym, jaskrawym przekazem, celem jest sprzedaż „tu i teraz”, a komunikacja oparta jest na podkreślaniu promocyjnych cen.

Można inaczej

Istnieją jednak inne, mniej krzykliwe formy dotarcia z przekazem, w którym nie dominuje produkt, a ciekawa narracja i pozytywne uczucia. W przeciwieństwie do większości polskich reklam, marketerzy sklepów Sferis postawili na rzadko spotykaną, animowaną formę świątecznego spotu. Taki pomysł pozwala im wyróżnić się na tle nachalnych reklam, których celem jest poinformowanie o świątecznych promocjach. W tym przypadku postawiono przede wszystkim na aspekt promowania wartości kojarzonych z marką Sferis.

Na Zachodzie już od pewnego czasu można zauważyć coraz więcej nietypowych i mniej inwazyjnych przykładów reklam. Firmy inwestują w koncepcje, które nie tylko “sprzedają”, ale również budują więzi z Klientem na dłużej.

W Polsce to w dalszym ciągu akt odwagi. Takiego aktu podjął się jednak Sferis, we współpracy z firmą Samsung. Z okazji zbliżających się świąt przygotowano spot pod hasłem „Magia istnieje”, który wyróżnia się na tle świątecznych reklam animowaną i subtelną formą przekazu.

Producenci spotu postanowili przyciągnąć uwagę odbiorców intrygującą historią, w której wystąpili pies, renifer oraz mała dziewczynka. Historia ta ukazuje, jak w czasie świąt mogą dokonywać się rzeczy magiczne.

Kampania z wykorzystaniem spotu prowadzona jest od połowy grudnia na internetowym kanale YouTube sieci sklepów Sferis oraz na serwisie Facebook. Za realizację projektu oraz kampanii odpowiadają agencje Mediacore, 23heroes oraz f25 we współpracy z Chimney.

Źródło: Sferis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764