logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowy program T-mobile „To ma sens”

  PR 21.09.2020, przeczytano 298 razy
ilustracja

W internecie można znaleźć wszystko – od ciekawych i intrygujących treści, po te budzące wątpliwości, pytania i podających szereg sprzecznych informacji. Od 13 sierpnia internauci zyskają nowe źródło informacji na temat technologii, sportu i rozrywki, podanych w przystępny, atrakcyjny i wiarygodny sposób. W ten czwartek o godz. 16.00 na profilach T-Mobile na Facebooku i YouTubie swoją premierę będzie miał nowy format wideo operatora – „To ma sens”, w którym Karol Wójcicki, Krzysztof „Jankes” Jankowski i 2AngryMen (Filip Kapica i Mateusz Święcicki) będą prowadzić pogłębione rozmowy z nietuzinkowymi gośćmi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowy-program-t-mobile-_to-ma-sens_,388511,artykul.html

W ramach formatu „To ma sens” odbiorcy będą mogli poznać tajniki najciekawszych technologii oraz odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Widzowie dowiedzą się m.in. czy laptop wystarczy, by zostać producentem muzycznym, a także jak właściwie działa i co oznacza sieć 5G. Nie zabraknie ponadto tematyki rozrywkowej i sportowej, czyli dotyczącej obszarów, w których technologia również wspiera człowieka na wielu poziomach. O poruszenie wszystkich najbardziej frapujących wątków zadbają zaś popularni i doświadczeni prowadzący programu – Krzysztof „Jankes” Jankowski, który zajmie się rozrywką, Karol Wójcicki (znany z formatu „Z głową w gwiazdach”), czuwający nad tematami technologicznymi, a także 2AngryMen, czyli Filip Kapica i Mateusz Święcicki, którzy zatroszczą się o prawdziwe, sportowe emocje. Ten silny zespół uzupełnią równie wyjątkowi goście – m.in. ekspert technologiczny posiadający zasięgowy kanał na YouTubie, znany producent muzyczny, osoby ze świata filmu i seriali, specjaliści od marketingu sportowego, autorzy poczytnych książek czy też osoby związane silnie z piłką nożną.

Czas, start!

Pierwszy odcinek zainteresowane osoby mogły obejrzeć już 13 sierpnia. Kolejne ukazują się co drugi czwartek. Filmy można zobaczyć zarówno na YouTubie, jak i na Facebooku T-Mobile. Ich długość przewidywana jest na ok. 10-30 minut.

Jak to jest z tym 5G?

Tylko sensowne newsy

Nowy format T-Mobile, podobnie jak oferta marki, ma w swoim zamyśle gromadzić tylko to, co najlepsze. Widzowie mogą więc spodziewać się niestandardowego podejścia do tematu i poruszania wątków, które – choć rozpalają ciekawość – bywają z reguły omawiane ogólnikowo, bez dociekliwości. Osoby, które interesują zatem np. tajniki świata damskiej piłki nożnej, jak również te, które chcą wniknąć do samego źródła wiedzy o infrastrukturze najnowszej generacji, w programie „To ma sens” znajdą wiele inspirujących treści – przekazanych zawsze w sensowny, dający odpowiedzi na wszystkie pytania sposób.

Za pomysł i realizację projektu odpowiada VMLY&R Poland.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764