logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays Warsaw 2022 przełożone

   01.02.2022, przeczytano 841 razy
ilustracja

Szanowni Państwo,

w obliczu znaczącego dla nas głosu ponad 200 wystawców, którzy wyrażali wolę przeniesienia targów na inny termin, podjęliśmy decyzję iż w Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays zostają przełożone na 23-25 marca 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-warsaw-2022-przelozone,394624,artykul.html

W ostatnich dniach obserwujemy wyraźne wzrosty ilości osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2 oraz duże prawdopodobieństwo szczytu zachorowań w drugiej połowie lutego. Wierzymy, że koniec marca będzie najlepszym dla branży okresem w którym w sposób bezpieczny będzie można prowadzić owocne rozmowy biznesowe. Wszystkie przygotowania do terminu marcowego podejmujemy z całym wysiłkiem, dla jak najlepszej jakości wydarzenia.

Zespół RemaDays Warsaw

  • Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl. Więcej informacji: www.remadays.com

Źródło: GJC International

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764