logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizyjna kampania Bliskiego Konta Pocztowego

  PR 20.02.2017, przeczytano 854 razy
ilustracjastrzałka

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową nowego w ofercie konta osobistego. Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe będzie można obejrzeć w telewizji do 12 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizyjna-kampania-bliskiego-konta-pocztowego,31525,artykul.html

W poniedziałek, 20 lutego br., Bank Pocztowy  rozpoczął telewizyjną kampanią Bliskiego Konta Pocztowego. To jedno z dwóch nowych w ofercie Banku kont osobistych. Drugim jest Pocztowe Konto Bez Ograniczeń.

Oba ROR-y dostępne są w ofercie Banku Pocztowego od 1 lutego 2017 r. Od tego momentu Klienci mogą przystąpić również do Programu Same Korzyści. Pozwala on na uzyskanie 5% zwrotu kwoty płatności dokonanych kartą do konta w jednej z trzech kategorii do wyboru: zdrowie, kultura, sport i rekreacja. Dzięki Programowi, na konto Klientów co miesiąc może trafić zwrot w wysokości do 20 zł, łącznie do 200 zł w 2017 r.

- Staramy się docierać do naszych Klientów na wiele sposobów. Dlatego po kampanii w mediach regionalnych przeprowadzonej w grudniu 2016 r. i styczniu br., podczas której promowaliśmy produkty kredytowe Banku, przy promocji nowego konta osobistego z naszej oferty wybraliśmy duże, ogólnopolskie stacje telewizyjne. Konsekwentnie stawiamy na animowaną kreację, której towarzyszy wpadająca w ucho rymowanka – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe emitowane będą w kanałach TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsat oraz w TV Trwam do 12 marca br.

Kampanię telewizyjną uzupełni obecność reklamy nowego konta Banku Pocztowego na łamach tygodnika Gość Niedzielny, który dociera do klientów Banku Pocztowego. Reklamy prasowe pojawią się w 5- ciu kolejnych wydaniach tygodnika, tj. 19 i 26 lutego, 12 i 26 marca oraz 9 kwietnia br.

Za kreację spotu, którego bohaterką jest sympatyczna, wesoła kobieta oraz jej równie radosny pies odpowiadała Agencja Ambasada, a jego produkcją zajęła się Flota Filmowa. Zakupu mediów do kampanii Banku Pocztowego dokonał dom mediowy Effective Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764