logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa kampania letniej edycji syropów marki Herbapol

  PR 10.06.2020, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową „Spróbuj lata w 5 smakach” promującą orzeźwiające warianty syropów owocowych z limitowanej, letniej edycji. Spot przedstawiający produkty marki emitowany jest na wiodących platformach VoD i na youtube. Kampania wystartowała 8 czerwca i potrwa miesiąc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-kampania-letniej-edycji-syropow-marki-herbapol,387375,artykul.html

Spot reklamowy zachęca konsumentów do spróbowania lata w pięciu typowo wakacyjnych smakach: intrygującego i relaksującego mango z ananasem, soczystego rabarbaru z truskawką, totalnie orzeźwiającego arbuza z miętą, wakacyjnego kiwi oraz słonecznej pomarańczy. Tegoroczna limitowana letnia edycja syropów owocowych marki Herbapol, wzbogaconych witaminami D i C, to warianty, które doskonale ugaszą pragnienie nawet w najbardziej upalne dni. Równolegle, w czasie działań w serwisach internetowych, zaplanowano wsparcie tej linii w social mediach.

Za kreację i przygotowanie spotu VoD odpowiada Agencja Carla Zuri, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764