logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vision Express z nową kampanią

  PR 29.08.2019, przeczytano 1231 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kolejna odsłona kampanii promocyjnej Vision Express Ile lat, tyle zniżki + 100 zł. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk, a za produkcję SZUT SZUT Studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vision-express-z-nowa-kampania,383753,artykul.html

Kilka dni temu marka Vision Express ruszyła z nową kampanią promocyjną - Ile lat, tyle zniżki + 100 zł. W spotach reklamowych Zygmunt i Filip Chajzerowie w zabawny sposób mierzą się na „okularowe” zniżki, zdradzając odbiorcom, ile mają lat. Promocja zachęca konsumentów do zakupu okularów w specjalnej cenie, której wysokość zależy od wieku klienta.

Kampania będzie emitowana w telewizji, radiu oraz Internecie. Zostanie wsparta działaniami w prasie i outdorze, a także w kanałach social media. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, a produkcją zajęło się SZUT SZUT Studio. Koncepcję komunikacji w kanałach social media opracowała agencja Walk Digital.

Reżyserem spotu jest Michał Bulik, a za zdjęcia odpowiada Michał Englert. Fotografie wykonał Daniel Korzewa. Postprodukcją zajęło się Badi Badi, a udźwiękowieniem ZStudio i Burza. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764