logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W Święta przejdźmy na Ty w pociągu ponad przedziałami

  PR 05.11.2021, przeczytano 1007 razy
ilustracjastrzałka

Marka Tyskie startuje z kampanią świąteczną pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-swieta-przejdzmy-na-ty-w-pociagu-ponad-przedzialami,393674,artykul.html

Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. Teraz marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do rozmów. W pociągu będą mogli przejść na Ty zwycięzcy konkursu organizowanego przez markę.

Tyskie konsekwentnie zwraca uwagę Polaków na polaryzację występującą w naszym społeczeństwie, a ideą marki jest łączenie pomimo różnic. Tym razem Tyskie zbliża Polaków i motywuje do zakończenia konfliktów w pociągu, który jest symbolem nadchodzących Świąt oraz przestrzenią do zwyczajnych rozmów „bez przedziałów” – w podróży, przy barze.

- Wierzymy, że działania dążące do zbliżania Polaków mają wielki sens, a zmiana społeczna zaczyna się od małych kroków. Dlatego oprócz naszych standardowych aktywności reklamowych zawsze staramy się tworzyć realne narzędzia do zbliżania ludzi i takim jest pociąg. Taka jest cała nasza platforma, bo my naprawdę przechodzimy na Ty – mówi o kampanii świątecznej Jakub Michalski, Junior Brand Manager marki Tyskie.

W pociągu Tyskiego ponad przedziałami będą mogli spotkać się zwycięzcy konkursu przeprowadzonego na stronie marki. Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764