logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express

  PR 01.06.2020, przeczytano 312 razy
ilustracja

Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-walk-creative-oraz-szut-szut-studio-z-produkcja-dla-vision-express,387255,artykul.html

Siłą nowego spotu jest jego sama idea. Prawdopodobnie pierwszy raz możemy zobaczyć w polskiej reklamie jak „widzi” nas słońce.

- Świadomość szkodliwości promieniowania UV jest dość powszechna, szczególnie jeśli chodzi o jego negatywny wpływ na skórę. Bierze się stąd niezwykła popularność kosmetyków z filtrami UV, używanych masowo podczas słonecznych dni. Aby lepiej dotrzeć do wyobraźni odbiorców w perswazji naszej reklamy użyliśmy tego znanego, dermatologicznego wątku – podkreśla Krzysztof Iwiński, Senior Art Director w Walk Creative.

Co warto podkreślić, efekt UV nie został uzyskany w postprodukcji, ale dzięki wykorzystaniu podczas zdjęć unikatowej kamery UV, pokazującej gdzie nie dociera promieniowanie ultrafioletowe. Plan poprzedziły nie tylko próby kamerowe, ale przede wszystkim dotyczące najlepszego doboru aktorki pod względem karnacji i walorów jej skóry. Zdjęcia UV wymagają bowiem nieszablonowego podejścia do castingu oraz przygotowania nieco odmiennego zaplecza technicznego. Tej wyjątkowej reżyserii podjął się Tomasz Goldbaum – Właziński a za zdjęcia odpowiada Jacek Podgórski. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.

- To niezwykła przyjemność produkować materiał odbiegający od standardowych kopii reklamowych, a przy tym korzystać z niestandardowego sprzętu na planie – komentuje Paulina Mergner, CEO SZUT SZUT STUDIO. Wspólnie z Walk Creative wybraliśmy najlepsze rozwiązania techniczne, aby uzyskać jak najciekawszy efekt – dodaje Mergner.

Kampania jest emitowana w telewizji oraz Internecie. Zostanie także wsparta działaniami w kanałach social media.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764