logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk z lokalną kampanią wizerunkową Volkswagen Samochody Dostawcze

  PR 21.11.2019, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza telewizyjna produkacja dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-z-lokalna-kampania-wizerunkowa-volkswagen-samochody-dostawcze,384804,artykul.html

18. listopada wystartowała wizerunkowa kampania marki Volkswagen Samochody Dostawcze poruszająca temat elektromobilności. Spoty będą emitowane w TV oraz Internecie. Kampania zostanie ponadto wsparta działaniami w prasie, radiu oraz w kanałach social media. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie  sesji zdjęciowej, odbywającej się na planie, odpowiada dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Autorem zdjęć jest fotograf - Szymon Szcześniak, a reżyserem spotu Marcin Filipek.

Głównym bohaterem kampanii jest model e-Crafter, pierwszy dostawczy samochód elektryczny w segmencie CD. Kampania przygotowana przez Walk jest natomiast pierwszą w Polsce produkcją telewizyjną na temat elektromobilności w segmencie samochodów dostawczych.

- To dla nas naprawdę wyjątkowy projekt. Już od 3 lat jako Walk jesteśmy odpowiedzialni za stałą obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Tym razem mieliśmy jednak okazję przygotować pierwszą kampanię telewizyjną dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która w całości została zrealizowana w Polsce - komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative. - Liczymy, że kolejne tak ciekawe realizacje przed nami – dodaje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.
W czasie kryzysu wzrosła rola komunikacji
W czasie kryzysu komunikacja i PR okazały się dla firm bezcenne, dlatego ich rola będzie rosła. Mimo to pandemia SARS-CoV-2 odbiła się na branży. Co trzecią agencję dotknęły obniżki wynagrodzeń, a zwolnienia – 39 proc. Najdotkliwiej ucierpiały małe podmioty – prawie co piąta mała agencja zanotowała aż 50-proc. spadek przychodów. Jednak mimo przejściowych...
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego...
Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych...
Samochodem przez Auto Skyway Festival
Świetlny pokaz motocross, szpaler fontann i projekcja na gigantycznych głowach, astronomiczny mapping na balonie czy kilkudziesięciometrowa instalacja z ekranów LED – te i wiele innych instalacji z zakresu sztuki światła czekają na zmotoryzowanych widzów „Auto Skyway Festival. Lotnisko. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie.”. Festiwal odbędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764