logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

JLL: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
JLL z nowym szefem komunikacji i marketingu

Od października za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie doradczej JLL oraz Tetris odpowiedzialny będzie Łukasz Marynowski, który obejmie funkcję Head of Marketing and Communication. Łukasz Marynowski pokieruje zespołem marketingu, którego zadania będą skupiały się na wdrożeniu nowej strategii komunikacji firmy.

05.10.2023 | przeczytano: 287 razy
Zmiany i awanse w Linkleaders

Anna Zając awansowała na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Linkleaders a Ina Martela objęła funkcję Head of Employer Branding. Kinga Gierosz natomiast pełni nową rolę w strukturach agencji - Art Director. Linkleaders jest jedną z wiodących agencji specjalizujących się w komunikacji korporacyjnej i employer branding.

24.07.2023 | przeczytano: 559 razy

Najciekawsze kampanie marketingowe i wyzwania współczesnego marketingu na polskim rynku zostały opisane w książce „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, która właśnie trafia do księgarń. To pierwsza tego typu publikacja sygnowana przez guru marketingu prof. Philipa Kotlera. Wśród opisanych case’ów jest kampania #mniejplastiku banku Credit Agricole.

22.05.2023 | przeczytano: 806 razy

Odpowiednie biuro może podnieść produktywność, poprawić komfort i zwiększyć potencjał firmy. JLL, doradca na rynku nieruchomości w Polsce, w globalnej kampanii Business Fit, podkreśla zmianę roli przestrzeni do pracy oraz konieczność jej dostosowania do aktualnych i przyszłych potrzeb.

28.03.2023 | przeczytano: 331 razy
Trendy biurowe, a koszty wykończenia przestrzeni – Tétris opublikował coroczny raport „Fit-out cost guide”

Ostatni rok przyniósł wiele zawirowań gospodarczych – od wciąż odczuwalnych skutków pandemii, przez konsekwencje wojny w Ukrainie, rosnące ceny surowców i przerwane łańcuchy dostaw, po duże wahania kursów walutowych i podwyżki cen energii. To wszystko ma znaczący wpływ na rosnące koszty związane z budowaniem i wykańczaniem nieruchomości komercyjnych. Jednocześnie wzrostom cen towarzyszy ewolucja w projektowaniu biur w związku z coraz częściej wybieranym przez firmy modelem pracy hybrydowej oraz przykładania większej uwagi do dobrostanu pracowników i zrównoważonego rozwoju. Tétris co roku przygląda się aktualnym wyzwaniom budżetowym, które związane są z wykańczaniem przestrzeni biurowych w regionie EMEA, zestawiając je z obowiązującymi trendami i podsumowuje wszystko w raporcie „Fit-out cost guide” – jakie wnioski płyną z najnowszej publikacji?

24.02.2023 | przeczytano: 810 razy
Siedziba firmy Bayer po udanej modernizacjiZobacz fotorelację

Międzynarodowa firma Bayer, działająca w obszarach ochrony zdrowia i produkcji żywności, zdecydowała się na zmodernizowanie swojej warszawskiej siedziby przy Al. Jerozolimskich. Decyzja podyktowana była potrzebą zwiększenia komfortu obecnych pracowników, jak i atrakcyjności biura dla nowych talentów – a wszystko zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju. Za kompleksowe przeprowadzenie procesu transformacji włączając w to wszelkie analizy, kontrolę nad budżetem, projekt architektoniczny i wykonanie odpowiadali konsultanci z firmy doradczej JLL oraz eksperci z Tétris specjalizujący się w realizacji przestrzeni komercyjnych w modelu Design and Build.

27.01.2023 | przeczytano: 1540 razy
Nowa, globalna wizja marki JLL: See a Brighter Way

See a Brighter Way, to motto które wspiera zmiany, które mają znaczenie i wynikają z sytuacji społeczno-gospodarczej. Wydarzenia ostatnich lat zwiększyły dynamikę tych zmian. Liderzy biznesowi na całym świecie muszą dostosowywać się do ewoluującej rzeczywistości w rekordowym tempie i stają w obliczu rosnącej presji, aby przyspieszyć swoje ścieżki rozwoju i dążenie do gospodarki zero lub niskoemisyjnej.

17.11.2022 | przeczytano: 465 razy

We wrześniu do portfolio klientów Linkleaders – agencji PR wyspecjalizowanej w obsłudze rynku nieruchomości komercyjnych – dołączyło CA Immo Poland – polski oddział jednego z wiodących graczy rynku biurowego, aktywnego w Europie Centralnej. W międzynarodowym portfelu CA Immo znajduje się ok. 1,5 mln mkw. biur, a wartość posiadanych aktywów to ok 6,5 miliardów euro. Linkleaders odpowiada za strategię i realizację komunikacji korporacyjnej spółki w Polsce dla klientów B2B, program employee advocacy na LinkedIn oraz doradztwo w zakresie property marketingu dla wybranych inwestycji.

16.09.2022 | przeczytano: 302 razy
Paulina Smaszcz na czele zespołu marketingu i PR JLL Polska

Od początku maja br. za działania marketingowe i public relations JLL Polska odpowiada dr Paulina Smaszcz, która będzie wspierać nowo powołany zarząd w repozycjonowaniu marki i tworzeniu nowej propozycji wartości, blisko współpracując z Piotrem Wetmańskim – COO JLL Polska.

12.05.2022 | przeczytano: 862 razy
Paweł Ornatek pokieruje IWG w Polsce

Paweł Ornatek we wrześniu objął stanowisko Country Managera w International Workplace Group w Polsce, gdzie będzie odpowiedzialny za rozwój biur pod markami Regus i Spaces oraz pracę kilkudziesięciu oddziałów firmy na terenie kraju. Cele, jakie wyznacza organizacji, to m.in. dalszy rozwój modelu franchisingowego oraz akwizycyjnego związany z rosnącym zainteresowaniem pracą hybrydową i zwiększonym popytem na biura elastyczne.

21.09.2021 | przeczytano: 564 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764