logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

NEKK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Podsumowanie roku na rynku marketingu farmaceutycznego

Wzrost znaczenia farmaceutów w procesie decyzyjnym, zakupowym oraz ich większa rola w opiece nad pacjentem to główny trend minionego roku. Ta grupa zawodowa będzie coraz istotniejszym adresatem kampanii na rynku farmaceutycznym w następnych latach. Na rynek reklamy farmaceutycznej wpłyną także zmiany w prawie, które w istotny sposób ograniczają wykorzystanie wizerunku lekarzy w reklamie. Eksperci z agencji reklamowej NEKK podsumowują najważniejsze wydarzenia minionego roku.

23.01.2023 | przeczytano: 248 razy
Loteria konsumencka - możliwe nowe i ciekawe formy gier loteryjnych

Agencja reklamowa NEKK podczas zakończonej niedawno Gali Farmaceuty NEUCA przeprowadziła coroczną loterię korzystając z innowacyjnego rozwiązania jakim jest aplikacja e-zdrapka. Podczas eventu, korzystając z tego narzędzia rozlosowano ponad 500 nagród natychmiastowych. Czy e-zdrapki i inne nowoczesne loteryjne mechanizmy zastąpią tradycyjne losowanie ze szklanej kuli?

22.11.2022 | przeczytano: 320 razy
„Świętymarcinekk” jak kreatywnie wzmacniać relacje z partnerami biznesowymi

Tradycja rogali świętomarcińskich, nazywanych najsłodszym symbolem Poznania narodziła się w XIX wieku. Ten unikatowy wypiek jest nieodłącznym elementem obchodów dnia patrona głównej ulicy miasta – św. Marcina, które przypadają 11 listopada. Święto jest doskonałą okazją do wzmocnienia relacji z klientami. Co roku poznańska agencja reklamowa NEKK wśród swoich klientów prowadzi kreatywną akcję informacyjną dzieląc się nie tylko lokalnym przysmakiem, ale także pokazując, jak ważna jest dobra kreacja w branży reklamowej.

10.11.2022 | przeczytano: 185 razy
Apteo i Nekk uczą pierwszej pomocy

Według Europejskiej Rady Resuscytacji, gdyby więcej ludzi potrafiło udzielać pierwszej pomocy w przypadku nagłego zatrzymania krążenia, ponad 100 tys. osób rocznie mogłoby żyć. Marka APTEO, wraz z agencją pharmamarketingową NEKK oraz ratownikiem medycznym Jankiem Świtałą postanowiła zwrócić uwagę na ten problem prowadząc szereg działań edukacyjnych, m.in. pokazując niezwykłe widowisko świetlno-muzyczne „Przeżyj to”, przedstawione podczas festiwalu Bella Skyway w Toruniu.

10.11.2022 | przeczytano: 231 razy
POSy i STANDy w aptekach – trendy które zmieniają rynek

Zakończył się Festiwal Marketingu, jedno z największych wydarzeń branży reklamy i poligrafii. Podczas dwóch dni na EXPO odbył się szereg prezentacji i konkursów, najsilniej (jak zwykle) reprezentowana była branża FMCG. A jakie trendy z wydarzenia może wyciągnąć dla siebie branża farmaceutyczna? Jak będą wyglądać materiały POS i standy w aptekach w najbliższym czasie? Agencja reklamowa NEKK wspólnie z grupą Neuca przeprowadziła badania, których wyniki są kompendium wiedzy o potrzebach farmaceutów w zakresie materiałów POS i standów w aptekach. Kluczowy wniosek z badań: ciągle jeszcze jest ogromny potencjał i miejsce dla nowych inicjatyw online skierowanych właśnie do tej grupy zawodowej a jednocześnie nie spada zapotrzebowanie na (mniej lub bardziej klasyczne) materiały POS.

12.10.2022 | przeczytano: 537 razy
Rafał Staszkiewicz na czele agencji marketingu farmaceutycznego NEKK

Z początkiem lipca Rafał Staszkiewicz objął obowiązki prezesa zarządu agencji pharmamarketingowej NEKK należącej do Grupy NEUCA. Zastąpił na tym stanowisku Małgorzatę Skorwider.

18.07.2022 | przeczytano: 484 razy
Aptekarski.com - portal dla farmaceutów

Agencja marketingowa NEKK wspólnie z Grupą NEUCA zaprojektowała od strony UX oraz graficznej portal dla farmaceutów: Aptekarski.com. W efekcie tej współpracy powstał wyjątkowy produkt. Przyjazny design z intuicyjną nawigacją, przejrzystym menu, logicznym modelem linkowania między poszczególnymi sekcjami i szczególnym naciskiem na wersję mobilną strony, które pozwoliły wyeksponować i lepiej „podawać” dobrze dobrane treści sprawiły, że od czasu wprowadzenia zmian serwis Aptekarski.com wygenerował aż o ponad 68 proc. większą liczbę odsłon miesięcznie. Jeśli będzie rósł w tak dynamicznym tempie, ma szansę w przyszłości być pierwszym źródłem informacji dla farmaceutów.

15.03.2022 | przeczytano: 291 razy
Akademia Silimax – pharmpedia od Nekk dla Filofarm

Dla Farmaceutycznej Spółdzielni Pracy Filofarm agencja NEKK opracowała strategię kampanii promocyjnej kierowanej do farmaceutów, jak i pacjentów. W efekcie powstała platforma e-learningowa – Akademia Silimax, na której farmaceuci mogą dowiedzieć się więcej o wybranej jednostce chorobowej, następnie zweryfikować swoją wiedzę za pomocą testu.

24.01.2022 | przeczytano: 595 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marketing sensoryczny od Nekk

Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy kwietnej łąki. To całkiem nowe podejście do komunikacji produktów tego typu.

30.07.2021 | przeczytano: 1152 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Pharmpedia - edukacja dla lekarzy i farmaceutów od Nekk

Jeszcze w XX wieku mówiliśmy, że wiedza medyczna podwaja się co 50 lat. Dziś według opracowania dr. Petera Densena zajmuje to zaledwie 73 dni. W konsekwencji lekarzom coraz trudniej zdobywać wiedzę, która jest jednocześnie zweryfikowana i aktualna, czyli uwzględniająca najnowsze odkrycia i innowacje. Są jednak narzędzia, które pozwalają zdobywać wiedzę medyczną nie tylko w szybki sposób, ale także atrakcyjny. Coraz częściej firmy farmaceutyczne chcąc podzielić się z lekarzami informacjami na temat nowych leków decydują się na edukację poprzez platformy on-line’owe. Agencja pharmamarketingowa NEKK opracowała „PHARMPEDIĘ” - nowoczesną platformę edukacyjno-konkursową, która skutecznie edukuje lekarzy, farmaceutów oraz innych przedstawicieli zawodów medycznych.

12.07.2021 | przeczytano: 671 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764