logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Loteria konsumencka - możliwe nowe i ciekawe formy gier loteryjnych

  PR 22.11.2022, przeczytano 739 razy
ilustracja

Agencja reklamowa NEKK podczas zakończonej niedawno Gali Farmaceuty NEUCA przeprowadziła coroczną loterię korzystając z innowacyjnego rozwiązania jakim jest aplikacja e-zdrapka. Podczas eventu, korzystając z tego narzędzia rozlosowano ponad 500 nagród natychmiastowych. Czy e-zdrapki i inne nowoczesne loteryjne mechanizmy zastąpią tradycyjne losowanie ze szklanej kuli?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-konsumencka---mozliwe-nowe-i-ciekawe-formy-gier-loteryjnych,398083,artykul.html

Loterie i konkursy konsumenckie są najczęściej wykorzystywanymi metodami promocji produktów, firm czy usług. Tego rodzaju promocje marketingowe mają wesprzeć wprowadzane na rynek nowe produkty i oferty lub zwiększyć ich sprzedaż. Dużą zaletą obu form promocji jest to, że zarówno przy loterii jak i konkursie uczestnik wchodzi w interakcję z organizatorem. Mechanizmy te można wykorzystać do pozyskania nowych klientów, budowania lojalności marki wśród konsumentów oraz zwiększenia sprzedaży danego produktu.

- Loteria od konkursu konsumenckiego różni się tym, że jest to gra losowa, a jej wynik zależy wyłącznie od szczęścia uczestnika. Nie musi on tak jak w konkursach wykazywać się wiedzą, spostrzegawczością czy kreatywnością. Jest to narzędzie, które choć jest wymagające dla organizatora (ponieważ w rozumieniu prawnym jest grą losową i w szczegółowy sposób jest uregulowana w ustawie z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych) w zdecydowanie lepszy sposób angażuje potencjalnych uczestników. Zastosowanie nowoczesnych narzędzi loteryjnych takich jak e-zdrapki pozwala natomiast przeprowadzać loterie na niespotykaną dotąd skalę, w sposób szybszy, bardziej dynamiczny i ciekawszy dla uczestników. W tym roku zdecydowaliśmy się skorzystać z tego rozwiązania ponieważ innowacja jest wpisana w DNA Grupy NEUCA. Główną nagrodę podczas gali – samochód osobowy losowaliśmy w sposób tradycyjny podczas części wieczorowej uroczystości – tłumaczy Małgorzata Piotrowicz, Kierownik Sekcji Programów i Akcji Konkursowych agencji reklamowej NEKK.

ilustracjastrzałka

E-zdrapka - jak to działa?

E-zdrapka jest rozwiązaniem innowacyjnym coraz chętniej wybieranym przez organizatorów loterii. Umożliwia uczestnikom granie na urządzeniach mobilnych oraz stacjonarnych. Uczestnik loterii otrzymuje indywidualny dostęp do swoich zdrapek, przez co w dowolnym momencie może sprawdzić liczbę aktywnych zdrapek, wykonanych gier oraz wygranych nagród. Dodatkowo możliwy jest podgląd na status nagród - odebrane vs. oczekujące na odbiór.

- W przypadku loterii dla NEUCA wykorzystaliśmy mechanizmy oferowane przez Agencję Nofsza, jednego z liderów aktywizacji konsumenckich w Polsce. Komunikację z uczestnikami loterii wzmocniliśmy poprzez wysyłkę wiadomości SMS przypominających o oczekujących zdrapkach i zapraszających do zabawy. E-zdrapka to bardzo wygodny dla uczestnika sposób gry, a dla organizatora możliwość wdrożenia ciekawych rozwiązań kreatywnych i wspierania komunikacji marki. Możliwych jest kilka rozwiązań jeśli chodzi o samą postać e-zdrapki: np. zdrapka z jednym polem - o jej wyniku decyduje grafika prezentująca nagrodę lub zdrapka z większą liczbą pól (np. 6 lub 9) gdzie o wygranej informują np. 3 takie same symbole – mówi M. Piotrowicz.

- Od 20 lat nasz zespół zajmuje się organizacją loterii promocyjnych, konkursów i innych aktywizacji. W jednej z naszych loterii zarejestrowaliśmy nawet 4 mln zgłoszeń, a za pośrednictwem naszych modułów przez 2 lata odkryto około 12 mln e-zdrapek. Rozwiązania mobilne tj. e-zdrapki, e-koła fortuny, tap to win, czy LosoFUN są coraz chętniej wybierane przez klientów. Cieszymy się, że NEKK do nas dołączył i implementuje te mechanizmy w branży farmaceutycznej - mówi Adam Czyż, CEO Nofsza.

Źródło: NEKK


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: AdNews

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764