logo
WIADOMOŚCI

Wedel promuje się na outdoorze

Mateusz Zawiślak  PR 13.10.2017, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Wedel ruszył z kampanią promocyjną na outdoorze. Między innymi na ekranach Cityboard Media, firma promuje czekoladę mleczną z nadzieniem karmelowym i herbatnikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wedel-promuje-sie-na-outdoorze,34101,artykul.html

Wedel niedawno postanowił zmienić swój koncept reklamowy. Zrezygnowano z postaci Wargorra. Głównym motywem, który pojawia się w reklamach Wedla jest dawny symbol marki, czyli chłopiec jadący na żyrafie i trzymający tabliczki czekolady.

Kampania jest realizowana w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, a także na Śląsku i Trójmieście. Wykorzystano w niej nośniki typu cityboard (6x3 m). Ekspozycja potrwa do końca października 2017. Działania reklamowe są wspierane innymi mediami.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 137 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone