logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wybierz swoje jabłko w nowej kampanii marki Redd's

  PR 13.07.2013, przeczytano 1598 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu rozpocznie się kampania promująca dwa nowe smaki Redd`s dostępne w limitowanej, letniej ofercie. Spoty reklamowe, emitowane w największych stacjach telewizyjnych, skierowane będą zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Kampanię reklamową uzupełnią działania w Internecie, sampling, działania PR i BTL oraz promocja w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybierz-swoje-jablko-w-nowej-kampanii-marki-redd-s,19255,artykul.html

Wybierz swoje jabłko” to główne hasło tegorocznej kampanii Redd`s bazujące na przekonaniu, że wszyscy ludzie mają różne preferencje, w tym smakowe, i lubią sami dokonywać wyboru. Właśnie dlatego marka wprowadziła tego lata aż dwie nowości o smaku jabłkowym. Redd's Apple Dry wyróżnia się orzeźwiającym, wytrawnym smakiem z nutką mięty oraz obniżoną zawartością alkoholu (2,5%). Redd’s Apple Max ma natomiast wyrazisty, mocno owocowym smak i większą zawartość alkoholu (4,5%).

Tegoroczna kampania w TV obejmuje dwa spoty reklamowe: o długości 30 sekund, oraz krótsze 15 sekundowe. - Przygotowana przez nas kreacja zdecydowanie różni się od poprzednich. Jest bardzo nowoczesna, inspirowana światem popartu i komiksu, skierowana do ludzi w wieku 18 – 34 – dodaje Aleksandra Zarychta-Kużalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Wielokanałowa kampania marketingowa obejmie także, sampling, materiały POSM, gazetki klienckie w punkach sprzedaży oraz promocyjną ekspozycję w postaci standów. Działania w digitalu zakładają m.in współpracę ze Spotify, Listonic, YouTube, odświeżenie strony internetowej www.redds.pl oraz liczne aktywacje konsumentów na fan pagu marki na Facebook`u.

Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group Poland. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting, BTL - IQ Marketing. Media zakupił dom mediowy MEC. Kampania potrwa do połowy września.

Źródło: Kompania Piwowarska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764