logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Harde w telewizyjnej kampanii reklamowej

  PR 30.12.2019, przeczytano 299 razy
ilustracja

Na ekranach telewizorów królują świąteczne reklamy telefonii komórkowej, multimediów, biżuterii i perfum. Spośród nich wyróżnia się kampania reklamowa książek, które Wydawnictwo Harde, obchodzące w tym roku pierwsze urodziny, poleca na bożonarodzeniowy prezent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-harde-w-telewizyjnej-kampanii-reklamowej,385209,artykul.html

Według badań książki plasują się na podium podarunków, które 24 grudnia Polacy chcą ofiarować swoim bliskim. A gdyby tak każdy Polak znalazł pod choinką książkę? A gdyby po zakończeniu wigilijnej wieczerzy oddał się rozmowom z biesiadnikami o literaturze lub czytaniu otrzymanej książki? Można by mieć wówczas nadzieję, że wszyscy mieszkańcy naszego kraju, a nie tylko 37 procent respondentów (wg raportu Biblioteki Narodowej za 2018 r.), przeczytaliby przynajmniej jedną książkę w roku. Badania nie pozostawiają złudzeń – czytelnictwo w Polsce spada. Tym bardziej więc działania służące popularyzacji czytania, również reklama telewizyjna trafiająca do szerokiego grona odbiorców, są potrzebne.

Na świąteczny prezent Wydawnictwo Harde poleca swoje nowości wydawnicze i bestsellery. „Kuchnia afrodyzjaków” Anny Szubińskiej, zawierająca zmysłowe przepisy na każdą porę roku, ucieszy nie tylko miłośników sztuki kulinarnej. Po „Gangsterskie egzekucje” dziennikarza śledczego Janusza Szostaka chętnie sięgną pasjonaci kryminalistyki, sensacji i reportażu. „Nobliści skandaliści” Sławomira Kopra odkryją przed czytelnikami prywatny świat osobowości literatury i nauki. Historyczna powieść obyczajowa „Harem” pióra Alexy Vastatrix i Waldemara Bednaruka odsłoni tajemnice haremu Sobiepana Zamoyskiego w XVII-wiecznej Rzeczypospolitej. Na portfolio Wydawnictwa Harde składa się blisko 30 publikacji z literatury faktu, historii, poradników, kulinariów i literatury obyczajowej. Do grona autorów pracujących z wydawnictwem należą m.in.: Sławomir Koper, Janusz Szostak, Waldemar Bendaruk i Mara Orzeszyna.

Podaruj inny świat swoim najbliższym” słyszymy w reklamie telewizyjnej Wydawnictwa Harde. Tak – podaruj swoim bliskim książkę.

Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starcom.

Źródło: Wydawnictwo Harde

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764