logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Harde w telewizyjnej kampanii reklamowej

  PR 30.12.2019, przeczytano 624 razy
ilustracja

Na ekranach telewizorów królują świąteczne reklamy telefonii komórkowej, multimediów, biżuterii i perfum. Spośród nich wyróżnia się kampania reklamowa książek, które Wydawnictwo Harde, obchodzące w tym roku pierwsze urodziny, poleca na bożonarodzeniowy prezent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-harde-w-telewizyjnej-kampanii-reklamowej,385209,artykul.html

Według badań książki plasują się na podium podarunków, które 24 grudnia Polacy chcą ofiarować swoim bliskim. A gdyby tak każdy Polak znalazł pod choinką książkę? A gdyby po zakończeniu wigilijnej wieczerzy oddał się rozmowom z biesiadnikami o literaturze lub czytaniu otrzymanej książki? Można by mieć wówczas nadzieję, że wszyscy mieszkańcy naszego kraju, a nie tylko 37 procent respondentów (wg raportu Biblioteki Narodowej za 2018 r.), przeczytaliby przynajmniej jedną książkę w roku. Badania nie pozostawiają złudzeń – czytelnictwo w Polsce spada. Tym bardziej więc działania służące popularyzacji czytania, również reklama telewizyjna trafiająca do szerokiego grona odbiorców, są potrzebne.

Na świąteczny prezent Wydawnictwo Harde poleca swoje nowości wydawnicze i bestsellery. „Kuchnia afrodyzjaków” Anny Szubińskiej, zawierająca zmysłowe przepisy na każdą porę roku, ucieszy nie tylko miłośników sztuki kulinarnej. Po „Gangsterskie egzekucje” dziennikarza śledczego Janusza Szostaka chętnie sięgną pasjonaci kryminalistyki, sensacji i reportażu. „Nobliści skandaliści” Sławomira Kopra odkryją przed czytelnikami prywatny świat osobowości literatury i nauki. Historyczna powieść obyczajowa „Harem” pióra Alexy Vastatrix i Waldemara Bednaruka odsłoni tajemnice haremu Sobiepana Zamoyskiego w XVII-wiecznej Rzeczypospolitej. Na portfolio Wydawnictwa Harde składa się blisko 30 publikacji z literatury faktu, historii, poradników, kulinariów i literatury obyczajowej. Do grona autorów pracujących z wydawnictwem należą m.in.: Sławomir Koper, Janusz Szostak, Waldemar Bendaruk i Mara Orzeszyna.

Podaruj inny świat swoim najbliższym” słyszymy w reklamie telewizyjnej Wydawnictwa Harde. Tak – podaruj swoim bliskim książkę.

Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starcom.

Źródło: Wydawnictwo Harde

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764