logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka nagrodzona Golden Arrow za akcję „Żabka pomaga”

  PR 29.06.2020, przeczytano 220 razy

Żabka Polska otrzymała nagrodę Golden Arrow za projekt „Żabka pomaga” w jednym z najważniejszych konkursów branży marketingowej. Statuetka została przyznana sieci w kategorii „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”. W ramach akcji „Żabka pomaga” firma angażuje się w działania mające na celu troskę o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, przekazuje środki na rzecz walki ze skutkami epidemii, a także wraz z użytkownikami aplikacji żappka wspiera szpitale


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-nagrodzona-golden-arrow-za-akcje-_zabka-pomaga_,387577,artykul.html

W połowie marca Żabka zadeklarowała 4,5 mln zł na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym, oddając tę kwotę do dyspozycji resortu zdrowia. Z tych środków zakupiono m.in. nowoczesny tomograf komputerowy. Żabka przeznaczyła też 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2. Natomiast wspólnie z użytkownikami aplikacji żappka sieć zebrała ponad 2,6 mln zł na rzecz 16 szpitali zakaźnych. W trosce o klientów sieć m.in. dystrybuowała ok. 30 mln sztuk maseczek ochronnych, przy których sprzedaży Żabka i franczyzobiorcy zrezygnowali z zysku, oferując towar po cenie zakupu.

– Żabka to dobry i bliski sąsiad – aż 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 metrów od sklepu naszej sieci. Jak przystało na dobrego sąsiada, chcemy być wsparciem dla naszych klientów nie tylko w dobrych, ale także w trudnych chwilach. W czasie pandemii nie porzuciliśmy tej idei, bo bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich Polaków, to priorytet dla nas wszystkich. Jesteśmy przekonani, że warunkiem niezbędnym do skutecznego zmierzenia się z obecną sytuacją nadzwyczajną jest wspólne działanie. Stąd nasze – czyli firmy, pracowników, franczyzobiorców oraz naszych klientów – zaangażowanie na wielu płaszczyznach. Jesteśmy dumni, że dzięki użytkownikom aplikacji żappka udało nam się zebrać już ponad 2,6 mln zł na wsparcie 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Przekazane przez klientów żappsy podwajamy i przekazujemy placówkom medycznym na walkę z COVID-19. Akcję przedłużyliśmy do 30 czerwca, zachęcamy do aktywnego udziału. Cieszymy się, że nasz projekt zdobył uznanie także w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Golden Arrow– mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w Żabka Polska.

Źródło: Żabka Polska

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764