logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka nagrodzona Golden Arrow za akcję „Żabka pomaga”

  PR 29.06.2020, przeczytano 429 razy

Żabka Polska otrzymała nagrodę Golden Arrow za projekt „Żabka pomaga” w jednym z najważniejszych konkursów branży marketingowej. Statuetka została przyznana sieci w kategorii „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”. W ramach akcji „Żabka pomaga” firma angażuje się w działania mające na celu troskę o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, przekazuje środki na rzecz walki ze skutkami epidemii, a także wraz z użytkownikami aplikacji żappka wspiera szpitale


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-nagrodzona-golden-arrow-za-akcje-_zabka-pomaga_,387577,artykul.html

W połowie marca Żabka zadeklarowała 4,5 mln zł na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym, oddając tę kwotę do dyspozycji resortu zdrowia. Z tych środków zakupiono m.in. nowoczesny tomograf komputerowy. Żabka przeznaczyła też 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2. Natomiast wspólnie z użytkownikami aplikacji żappka sieć zebrała ponad 2,6 mln zł na rzecz 16 szpitali zakaźnych. W trosce o klientów sieć m.in. dystrybuowała ok. 30 mln sztuk maseczek ochronnych, przy których sprzedaży Żabka i franczyzobiorcy zrezygnowali z zysku, oferując towar po cenie zakupu.

– Żabka to dobry i bliski sąsiad – aż 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 metrów od sklepu naszej sieci. Jak przystało na dobrego sąsiada, chcemy być wsparciem dla naszych klientów nie tylko w dobrych, ale także w trudnych chwilach. W czasie pandemii nie porzuciliśmy tej idei, bo bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich Polaków, to priorytet dla nas wszystkich. Jesteśmy przekonani, że warunkiem niezbędnym do skutecznego zmierzenia się z obecną sytuacją nadzwyczajną jest wspólne działanie. Stąd nasze – czyli firmy, pracowników, franczyzobiorców oraz naszych klientów – zaangażowanie na wielu płaszczyznach. Jesteśmy dumni, że dzięki użytkownikom aplikacji żappka udało nam się zebrać już ponad 2,6 mln zł na wsparcie 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Przekazane przez klientów żappsy podwajamy i przekazujemy placówkom medycznym na walkę z COVID-19. Akcję przedłużyliśmy do 30 czerwca, zachęcamy do aktywnego udziału. Cieszymy się, że nasz projekt zdobył uznanie także w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Golden Arrow– mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w Żabka Polska.

Źródło: Żabka Polska

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764