logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka nagrodzona Golden Arrow za akcję „Żabka pomaga”

  PR 29.06.2020, przeczytano 116 razy

Żabka Polska otrzymała nagrodę Golden Arrow za projekt „Żabka pomaga” w jednym z najważniejszych konkursów branży marketingowej. Statuetka została przyznana sieci w kategorii „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”. W ramach akcji „Żabka pomaga” firma angażuje się w działania mające na celu troskę o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, przekazuje środki na rzecz walki ze skutkami epidemii, a także wraz z użytkownikami aplikacji żappka wspiera szpitale


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-nagrodzona-golden-arrow-za-akcje-_zabka-pomaga_,387577,artykul.html

W połowie marca Żabka zadeklarowała 4,5 mln zł na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym, oddając tę kwotę do dyspozycji resortu zdrowia. Z tych środków zakupiono m.in. nowoczesny tomograf komputerowy. Żabka przeznaczyła też 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2. Natomiast wspólnie z użytkownikami aplikacji żappka sieć zebrała ponad 2,6 mln zł na rzecz 16 szpitali zakaźnych. W trosce o klientów sieć m.in. dystrybuowała ok. 30 mln sztuk maseczek ochronnych, przy których sprzedaży Żabka i franczyzobiorcy zrezygnowali z zysku, oferując towar po cenie zakupu.

– Żabka to dobry i bliski sąsiad – aż 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 metrów od sklepu naszej sieci. Jak przystało na dobrego sąsiada, chcemy być wsparciem dla naszych klientów nie tylko w dobrych, ale także w trudnych chwilach. W czasie pandemii nie porzuciliśmy tej idei, bo bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich Polaków, to priorytet dla nas wszystkich. Jesteśmy przekonani, że warunkiem niezbędnym do skutecznego zmierzenia się z obecną sytuacją nadzwyczajną jest wspólne działanie. Stąd nasze – czyli firmy, pracowników, franczyzobiorców oraz naszych klientów – zaangażowanie na wielu płaszczyznach. Jesteśmy dumni, że dzięki użytkownikom aplikacji żappka udało nam się zebrać już ponad 2,6 mln zł na wsparcie 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Przekazane przez klientów żappsy podwajamy i przekazujemy placówkom medycznym na walkę z COVID-19. Akcję przedłużyliśmy do 30 czerwca, zachęcamy do aktywnego udziału. Cieszymy się, że nasz projekt zdobył uznanie także w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Golden Arrow– mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w Żabka Polska.

Źródło: Żabka Polska

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764