logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Zwykła folia i oklejanie Poloneza Trucka

   26.01.2003, przeczytano 4083 razy

Jak można nakleić zdjęcie na samochodzie (nadbudowa Poloneza Trucka) jeżeli ona jest chropowata i zwykłe litery trzymają się średnio?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwykla-folia-i-oklejanie-poloneza-trucka,1437,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Zgadzam się, "zwykłe litery" ze zwykłej folii nie mają prawa trzymać się takiego nadwozia. Nadbudowy Polonezów Trucków były bardzo różne, od trudnych do klejenia po tragiczne.
Wracając do pytania, krótko:

- na sucho (pisałem o tym wcześniej)
- folia wyłącznie wylewana
- utrwalenie aplikacji na gorąco

Co do szczegółów, to folia powinna być w tym przypadku jak najcieńsza (50 mikronów). Folie taką mają w swojej ofercie firmy 3M i Avery. Wydruk na folii powinien być wykonany techniką solwentową lub elektrostatyczną. Pierwsza jest znacznie tańsza i robi się coraz bardziej dostępna. W przypadku bardzo chropowatych powierzchni polecam użycie średnio twardej szczotki w celu wgniecenia folii w zagłębienia. W razie trudności proszę o kontakt. Powodzenia.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W 2024 roku nietypowo fiskus rozpoczął rozliczanie rocznych zeznań podatkowych za 2023 rok od 15 lutego, a nie, jak do tej pory, od 1 stycznia. Nie ulega jednak zmianie ostateczny termin składania zeznań tj. 30 kwietnia 2024 tj. wtorek. 
Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764