logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dobre Noviny by Žatecký” - program marki na Youtube

  PR 14.05.2020, przeczytano 769 razy
ilustracja

Marka Žatecký rozpoczęła na You Tubie emisję nowego programu komediowego pt. „Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go dwaj znani standuperzy - Michał Kempa i Piotr Szumowski, którzy we właściwy sobie żartobliwy sposób komentują aktualną sytuację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dobre-noviny-by-%C5%BDateck%C3%BD_---program-marki-na-youtube,387003,artykul.html

„Dobre Noviny by Żatecky” to program osadzony w obecnych realiach. Prowadzący prezentują i komentują bieżącą sytuację, skupiając się na pozytywnych informacjach i wydarzeniach. Poszczególne odcinki nagrywane są co tydzień dzięki czemu prezentowany materiał jest świeży i aktualny. W całym cyklu programu zostanie wyemitowanych łącznie 10 odcinków. Pierwsze dwa są już dostępne na You Tubie.

- Program „Dobre Noviny by Żatecky” daje chwilę wytchnienia i nadziei, pokazując, że w obecnej sytuacji mają miejsce także pozytywne wydarzenia. – podkreśla Anita Matuszewska, Straszy Specjalista ds. marketingu w Carlsberg Polska. - Michał Kempa i Piotr Szumowski doskonale wiedzą, jak rozbawić widzów i przekazać im pozytywną energię.

Program zakłada także interakcję z widzami. Każdy może podzielić się z prowadzącymi swoimi osiągnięciami i spostrzeżeniami, przesyłając zdjęcia, grafiki czy materiały video na oficjalny profil marki Žatecký na Facebooku. Spośród nadesłanych materiałów wybrane zostaną treści, które standuperzy skomentują w kolejnych odcinkach.

Za koncepcję kreatywną programu odpowiada agencja digitalowa Reprise, za produkcję – Dynamo Film, za postprodukcję – Delapost. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Initiative.

Dotychczasowe odcinki

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764