logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow dla marki Amica

  PR 05.07.2018, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

Jurorzy Golden Arrow docenili kolejne działania trademarketingowe prowadzone przez Grupę Amica w obszarze B2B. Na gali konkursu marketingu bezpośredniego, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, ogłoszono zwycięstwo marki Amica w dwóch kategoriach. Nagrody odebrała Magdalena Kościuk z działu wsparcia sprzedaży, która odpowiadała za wdrożenie i przebieg nagrodzonych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-dla-marki-amica,37134,artykul.html

W kategorii: „program lojalnościowy B2B” doceniono „Tour de Amica Design”, program dla studiów mebli kuchennych, oparty na motywie wirtualnej podróży przez europejskie stolice designu. Warto przy okazji wspomnieć, że dwa miesiące wcześniej otrzymaliśmy za te działania główną nagrodę na konferencji Poland&CEE Customer Loyalty Summit, także oceniającej najlepsze projekty lojalnościowe roku.

Pierwszą nagrodę w konkursie Golden Arrow otrzymaliśmy również w kategorii „wysyłka bezpośrednia B2B” – za przygotowanie zestawu wysyłkowego z okazji premiery nowej linii pralek Amica Dream Wash. Zestawy otrzymali właściciele sklepów, na co dzień biorący udział w programie lojalnościowym Amica Biznes+. Dodatkowo nasza wysyłka bezpośrednia została wyróżniona nagrodą specjalną od Poczty Polskiej S.A. – bonem o wartości 15 000 zł na usługi pocztowe. Oba projekty zrealizowaliśmy we współpracy z agencją Human2Human.

Źródło: Amica S.A.

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764