logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Captain Jack numerem 1 w kwietniowym rankingu Adforum

  PR 29.04.2020, przeczytano 1102 razy
ilustracjastrzałka

Od premiery najnowszego spotu Captain Jack minęło zaledwie kilka tygodni, a już doczekał się pierwszego wyróżnienia branżowego – tytułu Best Alcohol Ad of the Month. „Kapitalna domówka online” znalazła się na szczycie globalnego TOP5 w kategorii „Alkohole”, który w kwietniu opublikował serwis AdForum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/captain-jack-numerem-1-w-kwietniowym-rankingu-adforum,386809,artykul.html

Imprezy online we własnym domu, w towarzystwie przyjaciół połączonych dzięki sieci – taki sposób na zabawę, jednocześnie spontaniczny i bezpieczny, promuje „Kapitalna domówka online” Captain Jack. Spot jest emitowany w telewizji i Internecie od 11 kwietnia i już spotkał się z uznaniem branży.

Kampania piwa o smaku rumu trafiła na szczyt najnowszego zestawienia Best Alcohol Ads of the Month, stworzonego przez serwis AdForum. Jest to wybór najbardziej kreatywnych reklam wyrobów alkoholowych z całego świata, wyróżniających się jakością, oryginalnością i emocjonalnym oddziaływaniem, które swoją premierę miały w czasie minionego miesiąca. Captain Jack wyprzedził w rankingu zarówno znane marki piwne, jak i reprezentanta mocnych alkoholi. „Kapitalna domówka online” jest jedyną produkcją z Polski w kwietniowym TOP5, gdzie oprócz niej znalazły się spoty z USA, Danii, Czech i Belgii, przygotowane przez renomowane agencje.

Podobne globalne zestawienia serwis publikuje także dla innych branż, takich jak żywność, napoje, technologia, motoryzacja czy finanse. Za całym przedsięwzięciem stoi AdForum, które powstało w 1999 r., by zapewniać rzetelną wiedzę o branży reklamowej i umożliwiać wymianę doświadczeń. Portal www.adforum.com stanowi wirtualną przestrzeń, gdzie agencje reklamowe i studia produkcyjne mogą prezentować swoje prace. Obecnie w swojej bazie ma ponad 200 tys. kampanii autorstwa 25 tys. agencji.

- Pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu i tytuł Best Alcohol Ad of the Month to dla nas ogromne wyróżnienie i powód do dumy – szczególnie że okoliczności powstania tego spotu były niecodzienne. Udowodniliśmy jednak, że mając dobry pomysł i sprawną ekipę, można uzyskać świetny efekt mimo trudnych warunków technicznych – mówi Izabela Ciupińska z zespołu marki Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej.

Najnowszą reklamę piwa o smaku rumu przygotowano z zachowaniem dystansu społecznego, a przy tym w ekspresowym tempie: począwszy od koncepcji, poprzez casting online i rejestrację materiału (samodzielnie przez aktorów w ich prywatnych domach), po montaż. Zrealizował ją reżyser Kuba Michalczuk, produkcją zajęła się Papaya Films, a za postprodukcję odpowiada Platige Image.

- Sukces spotu Captain Jack cieszy nas jeszcze z jednego powodu. To wciąż nowa marka, która cały czas się rozwija – także na polu reklamy. Docenienie przez branżę z pewnością doda nam skrzydeł i zachęci do realizacji kolejnych ciekawych, odważnych, odpowiadających na aktualne wyzwania produkcji – podsumowuje Izabela Ciupińska.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764