logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla Śmietany Łaciatej

  PR 20.03.2023, przeczytano 556 razy
ilustracja

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-i-media-republic-z-kampania-dla-smietany-laciatej,399344,artykul.html

Koncepcja kampanii jest kontynuacją idei “Śmietana na 100%”, pokazującej, że Łaciata jest w 100% naturalna, 100% gęsta i 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która dalej inspiruje kulinarnie oraz edukuje w zakresie gotowania i zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. W tegorocznej edycji śmietana pojawia się w kontekście wspólnego gotowania i jedzenia - podczas pikniku, grilla czy ogniska. Gospodynią Łaciatej Akademii jest Anna Marciniak, stylistka żywności i szefowa kuchni, od roku ambasadorka śmietany Łaciatej. Dla Anny Marciniak gotowanie to sztuka, ale i prostota, a wszystko “okraszone” filozofią zero waste.

Sercem działań reklamowych jest serwis smietanalaciata.pl. wspierany kampanią video, bannerową, szerokimi działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku.

Agencja Change Serviceplan odpowiada za strategię i kreację, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Spot wyprodukował dom produkcyjny Neverest Warsaw.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764