logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited i delikatna kampania Velvet

  PR 28.01.2019, przeczytano 2288 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania reklamowa chusteczek higienicznych i uniwersalnych Velvet, którą opracowała agencja Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-i-delikatna-kampania-velvet,380968,artykul.html

Marka Velvet wprowadziła na rynek zupełnie nowy asortyment chusteczek, który wyróżnia się wyjątkową miękkością i delikatnością. Chusteczki Velvet zostały wzbogacone dodatkową warstwą miękkiej bibułki, dzięki czemu dają poczucie łagodności, komfortu, kosmetycznej pielęgnacji i delikatnego ukojenia.

- Velvet jest liderem na rynku. Rolą lidera jest ustanawiać nowe standardy, dlatego  wprowadzamy wytrzymałe i jednocześnie wyjątkowo miękkie i miłe w dotyku chusteczki, które zaspokoją potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wierzymy, że docenią oni tę zmianę – mówi Katarzyna Włodarczyk, Senior Brand Manager w Velvet Care.

Kampanię opracowała agencja Communication Unlimited, która przygotowuje strategię i kreację dla marki Velvet od 2017 roku. Kampania jest oparta o platformę komunikacyjną Velvet Akcja! opracowaną przez Communication Unlimited, nawiązującą do świata filmu.

Przekaz ma budować wrażenie niezwykłej delikatności nowych chusteczek. Leżąca wśród lekkich, pachnących, białych płatków róż kobieta, delikatnie się w nie wtula, trzymając w dłoni chusteczkę. Hasłem kampanii jest „Jak miło. Poczuj nowy Velvet”.

- Szukaliśmy dosłownego komunikatu. Ma być miło, delikatnie, komfortowo. Z tego powodu sięgnęliśmy po ikony ze świata kosmetyków, czytelne, zrozumiałe i rozpoznawalne – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.  

Kampania jest prowadzona w styczniu i lutym 2019 i jest obecna na nośnikach citilight, w internecie oraz na materiałach POS w sklepach i w prasie branżowej.

ilustracjastrzałka

Marka Velvet skupia szerokie portfolio produktów, w którym znajdują się m.in. chusteczki higieniczne oraz uniwersalne,  chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe. Ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak najnowsze reklamowane właśnie chusteczki.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764