logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited i delikatna kampania Velvet

  PR 28.01.2019, przeczytano 1184 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania reklamowa chusteczek higienicznych i uniwersalnych Velvet, którą opracowała agencja Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-i-delikatna-kampania-velvet,380968,artykul.html

Marka Velvet wprowadziła na rynek zupełnie nowy asortyment chusteczek, który wyróżnia się wyjątkową miękkością i delikatnością. Chusteczki Velvet zostały wzbogacone dodatkową warstwą miękkiej bibułki, dzięki czemu dają poczucie łagodności, komfortu, kosmetycznej pielęgnacji i delikatnego ukojenia.

- Velvet jest liderem na rynku. Rolą lidera jest ustanawiać nowe standardy, dlatego  wprowadzamy wytrzymałe i jednocześnie wyjątkowo miękkie i miłe w dotyku chusteczki, które zaspokoją potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wierzymy, że docenią oni tę zmianę – mówi Katarzyna Włodarczyk, Senior Brand Manager w Velvet Care.

Kampanię opracowała agencja Communication Unlimited, która przygotowuje strategię i kreację dla marki Velvet od 2017 roku. Kampania jest oparta o platformę komunikacyjną Velvet Akcja! opracowaną przez Communication Unlimited, nawiązującą do świata filmu.

Przekaz ma budować wrażenie niezwykłej delikatności nowych chusteczek. Leżąca wśród lekkich, pachnących, białych płatków róż kobieta, delikatnie się w nie wtula, trzymając w dłoni chusteczkę. Hasłem kampanii jest „Jak miło. Poczuj nowy Velvet”.

- Szukaliśmy dosłownego komunikatu. Ma być miło, delikatnie, komfortowo. Z tego powodu sięgnęliśmy po ikony ze świata kosmetyków, czytelne, zrozumiałe i rozpoznawalne – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.  

Kampania jest prowadzona w styczniu i lutym 2019 i jest obecna na nośnikach citilight, w internecie oraz na materiałach POS w sklepach i w prasie branżowej.

ilustracjastrzałka

Marka Velvet skupia szerokie portfolio produktów, w którym znajdują się m.in. chusteczki higieniczne oraz uniwersalne,  chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe. Ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak najnowsze reklamowane właśnie chusteczki.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764