logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut The Mustard współpracuje z U Smile i promuje innowacje w zakresie pięknego uśmiechu

  PR 08.06.2021, przeczytano 580 razy
ilustracja

“Niewidoczna nakładka, widoczna różnica” - trwa kampania digitalowa polskiej marki U SMILE, która produkuje innowacyjne nakładki do korekcji wad zgryzu i pomaga pacjentom uzyskać wymarzony uśmiech. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Cut The Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-wspolpracuje-z--u-smile-i-promuje-innowacje-w-zakresie-pieknego-usmiechu,391796,artykul.html

U SMILE to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą poprawić wady zgryzu i cieszyć się zdrowym i pięknym uśmiechem. U SMILE wykorzystuje najnowszą technologię i za jej pomocą produkuje innowacyjne aparaty na zęby - przezroczyste nakładki prostujące (tzw. alignery). To najbardziej komfortowa i higieniczna metoda korekcji wad zgryzu spośród wszystkich znanych obecnie na świecie. Leczenie odbywa się pod opieką lekarza, jest bezpieczne i skuteczne.

Od maja trwa ogólnopolska kampania digitalowa marki U SMILE pod hasłem “Niewidoczna nakładka, widoczna różnica”, której celem jest zbudowanie świadomości produktu oraz pozyskanie pacjentów, którzy chcą rozpocząć korekcję wad zgryzu w gabinetach stomatologicznych współpracujących z marką. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. W ramach kampanii Cut The Mustard przygotowała szereg kreatywnych publikacji do mediów społecznościowych (Instagram, Facebook) oraz materiały wideo sprofilowane pod konkretne grupy odbiorców jak młodzież,  dorośli czy rodzice.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764