logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

DOOH w okresie Bożego Narodzenia

  PR 04.12.2017, przeczytano 689 razy

DOOH czyli "cyfrowe wyjście z domu", w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia szczególnie zyskuje na wartości. Znane marki już na początku listopada zaczynają realizować przedświąteczne kampanie w telewizji, radiu czy internecie. Jak się okazuje, w tym czasie warto wykorzystać także cyfrowe kampanie DOOH, które niezwykle skutecznie przyciągają wzrok odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dooh-w-okresie-bozego-narodzenia,34703,artykul.html

Czas intensywnych przygotowań

Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwe jedne z najbardziej wyczekiwanych ale i również intensywnych dni w roku. Jest to okres spotkań z rodziną, składania sobie życzeń a także wręczania prezentów. Każdy z nas chce jak najlepiej przygotować się do nadchodzących wydarzeń i sprawić radość sobie i swoim bliskim. Odpowiednich upominków szukamy w galeriach handlowych, gdzie na świąteczne zakupy przeznaczamy w tym okresie mnóstwo czasu.

Znane marki już od początku listopada przyciągają naszą uwagę i zachęcają do zakupu, prezentując szeroką gamę swoich produktów w okazyjnych cenach. Reklamodawcy wykorzystują w tym celu najbardziej popularne media, tj.: telewizję, prasę, radio, często zapominając o potencjale reklamy DOOH, za pomocą której mogą komunikować się z odbiorcą praktycznie w każdym miejscu.

Świąteczne OOH

Cyfrowa reklama OOH jest potężnym narzędziem, docierającym do szerszego grona publiczności. Zwłaszcza w okresie Świąt, kiedy ludzie są zazwyczaj bardziej skorzy do obdarowywania innych i otwarci na komunikaty marketingowe. Jak wynika z raportu opublikowanego przez firmę Deloitte - w 2017 roku przeciętna polska rodzina planuje wydać na święta około 882 zł, w tym ponad połowa (51%) z tej kwoty zostanie przeznaczona na prezenty. Co więcej, czas jaki spędzamy na ulicach w galeriach i centrach handlowych w grudniu jest znacznie dłuższy w porównaniu do reszty miesięcy. Dlatego reklamy OOH są zauważalne przez większe grono osób. 

Kampanie reklamowe na cyfrowych ekranach LED stają się coraz bardziej popularne. Dzięki dynamicznym komunikatom i licznym możliwościom, jakie oferuje reklama DOOH każdy jest w stanie w atrakcyjny sposób wyróżnić swoją ofertę spośród innych.

DOOH charytatywnie

Doskonałym dowodem na to, że DOOH rzeczywiście działa jest m.in. akcja charytatywna zorganizowana przez Fundację „Obudź nadzieję” oraz Park Handlowy Matarnia, w której zbierano środki na ciepłe ubrania dla dzieci znajdujących się pod opieką organizacji. Realizacja tego przedsięwzięcia nie byłaby możliwa bez firmy MyLED, która specjalnie na tą okazję przygotowała dedykowany ekran LED, gdzie wyświetlano imienne podziękowania dla osób przyłączających się do akcji, a także odpowiadała za cały przebieg kampanii. Wyświetlanie spersonalizowanych treści na cyfrowym nośniku było możliwe dzięki synchronizacji urządzenia mobilnego z platformą do zarządzania treścią.

Cyfrowa reklama zewnętrzna, dzięki licznym możliwościom technologicznym, posiada ogromny potencjał. Co zrobić, aby go wykorzystać? Wystarczy użyć wyobraźni w tworzeniu kreacji kampanii i sprawić, aby stała się ona jedyna i niepowtarzalna, by przyciągnęła szerokie grono odbiorców i na długo wpisała się w ich pamięć.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor:
Diana Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gextrecs. Brandglow dla Polskiej Agencji Kosmicznej
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną. Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści
Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.
Wiele plotek, w tym te, które miały zepchnąć Google z tronu lidera wyszukiwarek. Nic takiego się nie stało, ale nowe rozwiązania od Open AI mogą zrewolucjonizować nasze życie. Podróże bez znajomości języka będą jeszcze łatwiejsze, ale coś dla siebie dostaną też duże marki. Nowy ChatGPT będzie mógł odczytywać nasze emocje “na żywo”, a to...
Outreach Marketing - tajna broń marketera
Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest budowanie widoczności w sieci. Aby ten cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest...
Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center
Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – wynika z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764