logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

DOOH w okresie Bożego Narodzenia

  PR 04.12.2017, przeczytano 685 razy

DOOH czyli "cyfrowe wyjście z domu", w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia szczególnie zyskuje na wartości. Znane marki już na początku listopada zaczynają realizować przedświąteczne kampanie w telewizji, radiu czy internecie. Jak się okazuje, w tym czasie warto wykorzystać także cyfrowe kampanie DOOH, które niezwykle skutecznie przyciągają wzrok odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dooh-w-okresie-bozego-narodzenia,34703,artykul.html

Czas intensywnych przygotowań

Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwe jedne z najbardziej wyczekiwanych ale i również intensywnych dni w roku. Jest to okres spotkań z rodziną, składania sobie życzeń a także wręczania prezentów. Każdy z nas chce jak najlepiej przygotować się do nadchodzących wydarzeń i sprawić radość sobie i swoim bliskim. Odpowiednich upominków szukamy w galeriach handlowych, gdzie na świąteczne zakupy przeznaczamy w tym okresie mnóstwo czasu.

Znane marki już od początku listopada przyciągają naszą uwagę i zachęcają do zakupu, prezentując szeroką gamę swoich produktów w okazyjnych cenach. Reklamodawcy wykorzystują w tym celu najbardziej popularne media, tj.: telewizję, prasę, radio, często zapominając o potencjale reklamy DOOH, za pomocą której mogą komunikować się z odbiorcą praktycznie w każdym miejscu.

Świąteczne OOH

Cyfrowa reklama OOH jest potężnym narzędziem, docierającym do szerszego grona publiczności. Zwłaszcza w okresie Świąt, kiedy ludzie są zazwyczaj bardziej skorzy do obdarowywania innych i otwarci na komunikaty marketingowe. Jak wynika z raportu opublikowanego przez firmę Deloitte - w 2017 roku przeciętna polska rodzina planuje wydać na święta około 882 zł, w tym ponad połowa (51%) z tej kwoty zostanie przeznaczona na prezenty. Co więcej, czas jaki spędzamy na ulicach w galeriach i centrach handlowych w grudniu jest znacznie dłuższy w porównaniu do reszty miesięcy. Dlatego reklamy OOH są zauważalne przez większe grono osób. 

Kampanie reklamowe na cyfrowych ekranach LED stają się coraz bardziej popularne. Dzięki dynamicznym komunikatom i licznym możliwościom, jakie oferuje reklama DOOH każdy jest w stanie w atrakcyjny sposób wyróżnić swoją ofertę spośród innych.

DOOH charytatywnie

Doskonałym dowodem na to, że DOOH rzeczywiście działa jest m.in. akcja charytatywna zorganizowana przez Fundację „Obudź nadzieję” oraz Park Handlowy Matarnia, w której zbierano środki na ciepłe ubrania dla dzieci znajdujących się pod opieką organizacji. Realizacja tego przedsięwzięcia nie byłaby możliwa bez firmy MyLED, która specjalnie na tą okazję przygotowała dedykowany ekran LED, gdzie wyświetlano imienne podziękowania dla osób przyłączających się do akcji, a także odpowiadała za cały przebieg kampanii. Wyświetlanie spersonalizowanych treści na cyfrowym nośniku było możliwe dzięki synchronizacji urządzenia mobilnego z platformą do zarządzania treścią.

Cyfrowa reklama zewnętrzna, dzięki licznym możliwościom technologicznym, posiada ogromny potencjał. Co zrobić, aby go wykorzystać? Wystarczy użyć wyobraźni w tworzeniu kreacji kampanii i sprawić, aby stała się ona jedyna i niepowtarzalna, by przyciągnęła szerokie grono odbiorców i na długo wpisała się w ich pamięć.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor:
Diana Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764