logo
WIEDZA

DOOH w okresie Bożego Narodzenia

  PR 04.12.2017, przeczytano 343 razy

DOOH czyli "cyfrowe wyjście z domu", w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia szczególnie zyskuje na wartości. Znane marki już na początku listopada zaczynają realizować przedświąteczne kampanie w telewizji, radiu czy internecie. Jak się okazuje, w tym czasie warto wykorzystać także cyfrowe kampanie DOOH, które niezwykle skutecznie przyciągają wzrok odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dooh-w-okresie-bozego-narodzenia,34703,artykul.html

Czas intensywnych przygotowań

Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwe jedne z najbardziej wyczekiwanych ale i również intensywnych dni w roku. Jest to okres spotkań z rodziną, składania sobie życzeń a także wręczania prezentów. Każdy z nas chce jak najlepiej przygotować się do nadchodzących wydarzeń i sprawić radość sobie i swoim bliskim. Odpowiednich upominków szukamy w galeriach handlowych, gdzie na świąteczne zakupy przeznaczamy w tym okresie mnóstwo czasu.

Znane marki już od początku listopada przyciągają naszą uwagę i zachęcają do zakupu, prezentując szeroką gamę swoich produktów w okazyjnych cenach. Reklamodawcy wykorzystują w tym celu najbardziej popularne media, tj.: telewizję, prasę, radio, często zapominając o potencjale reklamy DOOH, za pomocą której mogą komunikować się z odbiorcą praktycznie w każdym miejscu.

Świąteczne OOH

Cyfrowa reklama OOH jest potężnym narzędziem, docierającym do szerszego grona publiczności. Zwłaszcza w okresie Świąt, kiedy ludzie są zazwyczaj bardziej skorzy do obdarowywania innych i otwarci na komunikaty marketingowe. Jak wynika z raportu opublikowanego przez firmę Deloitte - w 2017 roku przeciętna polska rodzina planuje wydać na święta około 882 zł, w tym ponad połowa (51%) z tej kwoty zostanie przeznaczona na prezenty. Co więcej, czas jaki spędzamy na ulicach w galeriach i centrach handlowych w grudniu jest znacznie dłuższy w porównaniu do reszty miesięcy. Dlatego reklamy OOH są zauważalne przez większe grono osób. 

Kampanie reklamowe na cyfrowych ekranach LED stają się coraz bardziej popularne. Dzięki dynamicznym komunikatom i licznym możliwościom, jakie oferuje reklama DOOH każdy jest w stanie w atrakcyjny sposób wyróżnić swoją ofertę spośród innych.

DOOH charytatywnie

Doskonałym dowodem na to, że DOOH rzeczywiście działa jest m.in. akcja charytatywna zorganizowana przez Fundację „Obudź nadzieję” oraz Park Handlowy Matarnia, w której zbierano środki na ciepłe ubrania dla dzieci znajdujących się pod opieką organizacji. Realizacja tego przedsięwzięcia nie byłaby możliwa bez firmy MyLED, która specjalnie na tą okazję przygotowała dedykowany ekran LED, gdzie wyświetlano imienne podziękowania dla osób przyłączających się do akcji, a także odpowiadała za cały przebieg kampanii. Wyświetlanie spersonalizowanych treści na cyfrowym nośniku było możliwe dzięki synchronizacji urządzenia mobilnego z platformą do zarządzania treścią.

Cyfrowa reklama zewnętrzna, dzięki licznym możliwościom technologicznym, posiada ogromny potencjał. Co zrobić, aby go wykorzystać? Wystarczy użyć wyobraźni w tworzeniu kreacji kampanii i sprawić, aby stała się ona jedyna i niepowtarzalna, by przyciągnęła szerokie grono odbiorców i na długo wpisała się w ich pamięć.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor:
Diana Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Cyfrowa technologia w kampanii New Balance
Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.
Reklama wideo – rynek i trendy w Europie Wschodniej
Reklama wideo zrewolucjonizowała światowe rynki digital marketingu. W Polsce cały czas pnie się w górę i nic nie wskazuje na to, aby jej rozwój miał się zatrzymać. Jak plasuje się ten format, biorąc pod uwagę wszystkie regiony Wschodniej Europy? Najnowsze dane analizuje Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej Adexon.
Końcowy montaż elementów

Tworzywa sztuczne w grafice przestrzennej (33): Końcowy montaż elementów

Stało się... Dziś kończymy publikację naszego cyklu. Ostatni odcinek zawiera podstawowe informacje dotyczące montażu elementów na elewacji i wykonania instalacji elektrycznej. Po 32 odcinkach cyklu nadszedł czas, aby wreszcie „odpalić” naszą reklamę i podziwiać perfekcyjne wykonanie, równe rozświetlenie elementów, nienaganny montaż... Mamy w każdym razie nadzieję, że...
RODO, czyli dlaczego ochrona danych jest ważna
Na temat RODO napisano i powiedziano już wiele, a część komentatorów w związku z nowym rozporządzeniem roztaczała niemal apokaliptyczne wizje. Okazało się jednak, że świat nie skończył się 25 maja, a z internetu nie zniknęły interesujące treści, przetrwały też media społecznościowe. Zdaniem specjalistów z firmy Fortinet warto więc zastanowić się, dlaczego...
Napisz SMS do Millenialsa
WhatsApp, Messenger, Skype  to najbardziej popularne aplikacje do codziennego kontaktu używane przez millenialsów. Jak się jednak okazuje, nawet w czasie mody na komunikatory, dla młodych wciąż istotny jest kontakt – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – za pomocą krótkich wiadomości tekstowych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone