logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Search Awards: trzy nagrody dla Bluerank

  PR 05.09.2020, przeczytano 905 razy
ilustracja

Poznaliśmy zwycięzców European Search Awards - konkursu, który nagradza najlepsze europejskie agencje i kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Jury ESA aż trzykrotnie nagrodziło Bluerank. To najlepszy wynik wśród polskich agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-search-awards%3A-trzy-nagrody-dla-bluerank,388333,artykul.html

W tym roku Gala konkursu European Search Awards z uwagi na pandemię po raz pierwszy odbyła się online. Wyłoniono zwycięzców w 42 kategoriach obejmujących najlepsze kampanie, narzędzia i zespoły specjalistów. W tym roku, w wybranych kategoriach, oprócz nagród głównych Jury przyznało także srebrne. Bluerank jako jedyna polska agencja otrzymała aż trzy nagrody. Jest też na trzecim miejscu jeśli chodzi o wszystkich nagrodzonych.

Bardzo nas cieszy, że Jury konkursu także w tym roku doceniło nasze innowacyjne podejście i osiągnięte rezultaty. Wygrał Bluerank, ale za tym sukcesem stoją ludzie. Dziękuję pracownikom za ich zaangażowanie. Partnerom - za zaufanie dla proponowanych rozwiązań. Od wczoraj na naszym koncie jest już 13 nagród European Search Awards, co sprawia, że jesteśmy na podium najliczniej nagradzanych agencji w historii tego najstarszego konkursu branżowego. -  Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

W kategorii Best Local Campaign (PPC) Jury ESA nagrodziło projekt Bluerank i PizzaPortal. Współpraca z RAJA zaowocowała dwoma nagrodami: głównej w kategorii Best Use of Search – B2B (PPC) oraz srebrnej w kategorii Best PPC Campaign.

Tegoroczny sukces w European Search Awards cieszy wyjątkowo z kilku względów. To kolejny rok z rzędu kiedy nasza praca zostaje doceniona w tak prestiżowym, niezależnym konkursie. To pokazuje, że realizując kampanie zespół Bluerank utrzymuje wysoką kreatywność i jakość prowadzonych działań. Drugi aspekt to fakt, że nagrodzone zostały projekty realizowane z partnerami reprezentującymi zarówno obszar B2B (Raja), jak i B2C (PizzaPortal). Tym samym udowodniliśmy, że posiadamy kompetencje, które pozwalają na dostarczanie skutecznych i innowacyjnych rozwiązań PPC - niezależnie od charakterystyki i celów marketingowych klienta z którymi przychodzi nam się mierzyć. - Rafał Trąbski, Paid Search Director

Wśród polskich agencji nagrodzone zostały także Harbingers, Onely i Promotraffic. Statuetki powędrują także do agencji, z którymi Bluerank współpracuje w ramach dwóch zagranicznych aliansów: DWF, INTERN i Peak Ace. Gratulujemy!

Źródło: Bluerank

bluerank.pl

Dodatkowe informacje:

Bluerank od 15 lat świadczy swoim Partnerom usługi z zakresu marketingu internetowego. Szerokie spektrum działań agencji skupia się na zagospodarowaniu całej ścieżki Customer Journey. Wykorzystując strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, wspiera Partnerów w kształtowaniu decyzji zakupowych ich klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764