logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Search Awards: trzy nagrody dla Bluerank

  PR 05.09.2020, przeczytano 394 razy
ilustracja

Poznaliśmy zwycięzców European Search Awards - konkursu, który nagradza najlepsze europejskie agencje i kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Jury ESA aż trzykrotnie nagrodziło Bluerank. To najlepszy wynik wśród polskich agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-search-awards%3A-trzy-nagrody-dla-bluerank,388333,artykul.html

W tym roku Gala konkursu European Search Awards z uwagi na pandemię po raz pierwszy odbyła się online. Wyłoniono zwycięzców w 42 kategoriach obejmujących najlepsze kampanie, narzędzia i zespoły specjalistów. W tym roku, w wybranych kategoriach, oprócz nagród głównych Jury przyznało także srebrne. Bluerank jako jedyna polska agencja otrzymała aż trzy nagrody. Jest też na trzecim miejscu jeśli chodzi o wszystkich nagrodzonych.

Bardzo nas cieszy, że Jury konkursu także w tym roku doceniło nasze innowacyjne podejście i osiągnięte rezultaty. Wygrał Bluerank, ale za tym sukcesem stoją ludzie. Dziękuję pracownikom za ich zaangażowanie. Partnerom - za zaufanie dla proponowanych rozwiązań. Od wczoraj na naszym koncie jest już 13 nagród European Search Awards, co sprawia, że jesteśmy na podium najliczniej nagradzanych agencji w historii tego najstarszego konkursu branżowego. -  Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

W kategorii Best Local Campaign (PPC) Jury ESA nagrodziło projekt Bluerank i PizzaPortal. Współpraca z RAJA zaowocowała dwoma nagrodami: głównej w kategorii Best Use of Search – B2B (PPC) oraz srebrnej w kategorii Best PPC Campaign.

Tegoroczny sukces w European Search Awards cieszy wyjątkowo z kilku względów. To kolejny rok z rzędu kiedy nasza praca zostaje doceniona w tak prestiżowym, niezależnym konkursie. To pokazuje, że realizując kampanie zespół Bluerank utrzymuje wysoką kreatywność i jakość prowadzonych działań. Drugi aspekt to fakt, że nagrodzone zostały projekty realizowane z partnerami reprezentującymi zarówno obszar B2B (Raja), jak i B2C (PizzaPortal). Tym samym udowodniliśmy, że posiadamy kompetencje, które pozwalają na dostarczanie skutecznych i innowacyjnych rozwiązań PPC - niezależnie od charakterystyki i celów marketingowych klienta z którymi przychodzi nam się mierzyć. - Rafał Trąbski, Paid Search Director

Wśród polskich agencji nagrodzone zostały także Harbingers, Onely i Promotraffic. Statuetki powędrują także do agencji, z którymi Bluerank współpracuje w ramach dwóch zagranicznych aliansów: DWF, INTERN i Peak Ace. Gratulujemy!

Źródło: Bluerank

bluerank.pl

Dodatkowe informacje:

Bluerank od 15 lat świadczy swoim Partnerom usługi z zakresu marketingu internetowego. Szerokie spektrum działań agencji skupia się na zagospodarowaniu całej ścieżki Customer Journey. Wykorzystując strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, wspiera Partnerów w kształtowaniu decyzji zakupowych ich klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764